איך להתחיל לבנות עושר בגיל צעיר?

שיתוף ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

איך להתחיל לבנות עושר בגיל צעיר?

אז איך להתחיל לבנות עושר בגיל צעיר? אתה אף פעם לא צעיר מכדי להתחיל לחסוך ולהשקיע. אנשים שמתחילים להשקיע כשהם צעירים נוטים יותר לפתח הרגלים שיחזיקו מעמד לכל החיים. ככל שתתחיל להשקיע מוקדם יותר, כך תצבור יותר כסף לאורך זמן. כדי למצוא שקלים נוספים להשקעה, אתה עשוי להקים עסק משלך. כל אחד יכול למצוא כסף להשקעה אם הוא מנתח ומשנה את הרגלי ההוצאות שלו.

לימוד היסודות

להתחיל מוקדם. אם אתה רוצה לצבור עושר, הזמן הוא הגורם החשוב ביותר. ככל שתחסוך ותשקיע זמן רב יותר, כך גדל הסיכוי שתשיג את המטרות שלך ותבנה עושר ניכר.

אתה יכול להפריש יותר כסף להשקעה על פני תקופה ארוכה מאשר על זמן קצר. זה אולי נראה מובן מאליו, אבל אנשים רבים לא לגמרי מבינים עד כמה השפעת הזמן יכולה להיות חזקה על צבירת עושר.

לדוגמה, אם אתה יכול להרשות לעצמך לחסוך 50 שקל לחודש, החל מגיל 5 (בהנחה שמישהו יתחיל להפריש לך כסף), עד גיל 65 תחסוך 36,000 שקל. (50 שקל לחודש x 12 חודשים בשנה x 60 שנים) או (50 שקל x 12 x 60 =  36,000 שקל). זה לא כולל רווחים על השקלים שאתה משקיע.

בניית אתרים בחינם האם כדאי

אם היית מתחיל לחסוך בגיל 50, תצטרך לחסוך  200 שקל בחודש כדי להגיע לאותם 36,000 שקל עד גיל 65 ( 200 שקל כפול 12 על 15 שנים).

אם תתחיל להשקיע מוקדם, יש לך יותר זמן לפצות על הפסדי השקעה שיתרחשו בעוד כמה שנים. למשקיעים שמתחילים מאוחר יותר יש פחות זמן לפצות על הפסדי השקעה. הזמן יאפשר להשקעות שלך להתאושש בערכן.

הוסף לחסכונות שלך לעתים קרובות. לתדירות החשבון שלך (למשל שבועית, חודשית או שנתית) יש השפעה חשובה על הצלחתך בטווח הארוך. אם אתה מתקשה לזכור להוסיף לחשבון החיסכון שלך, נסה להגדיר העברה חודשית אוטומטית מחשבון העובר ושב שלך (לדוגמה, 100 שקל לחודש).

עוד על: כיצד ליצור מודעות דואר אלקטרוני?

חיסכון הוא תהליך של העברת כספים לחשבון בנק נפרד. אתה מפריד כסף בין חשבון חיסכון לחשבון עו"ש אישי.

אז איך להתחיל לבנות עושר בגיל צעיר?

תהליך זה עוזר להבטיח שלא תוציא את הסכום שאתה מתכוון לחסוך. לאחר מכן תוכל להשקיע את יתרת חשבון החיסכון שלך במניות, אג"ח או סוגים אחרים של השקעות.

חיסכון בכסף בתדירות גבוהה יותר אומר שאתה יכול להוסיף פחות בכל פעם שאתה תורם. זה יכול להקל על התאמת כל השקעה לתקציב האישי שלך. לדוגמה, החל מגיל 5, תוכל לחסוך 12.50 שקל לשבוע (בהנחה של חודש של 4 שבועות). אתה יכול גם לחסוך 50 שקל לחודש או 600 שקל לשנה. הסכום הכולל שאתה משקיע זהה, אבל קל יותר לחסוך סכומים קטנים יותר לעתים קרובות יותר.

השתמש בתרכובות כשאתה משקיע. ברגע שהכספים שלך נמצאים בחיסכון, העבר את הכספים להשקעה בהקדם האפשרי. אתה תרוויח שיעור תשואה גבוה יותר מהשקעה. כאשר אתה מעביר כסף מחסכון לתוך כלי השקעה, נצל את התרכובות. יש אופציה להשקיע גם בעסקים כמו נופש לחו"ל, מוצרי יופי, או אתרי הלוואה ברגע.

הרכבה תגרום להשקעות שלך לצמוח מהר יותר, כמו כדור שלג שמתגלגל במורד. ככל שהוא מתגלגל יותר, כך הוא גדל מהר יותר. ההרכבה עובדת מהר יותר אם אתה משקיע בתדירות גבוהה יותר.

כשאתה מרכיב את ההשקעות שלך, אתה מרוויח "ריבית על ריבית". עם הזמן, אתה מרוויח ריבית הן על ההשקעה המקורית והן על הריבית הקודמת שהרווחת.

השתמש בתרכובות כשאתה משקיע. ברגע שהכספים שלך נמצאים בחיסכון, העבר את הכספים להשקעה בהקדם האפשרי. אתה תרוויח שיעור תשואה גבוה יותר מהשקעה. כאשר אתה מעביר כסף מחסכון לתוך כלי השקעה, נצל את התרכובות.

פרסום עסקים

הרכבה תגרום להשקעות שלך לצמוח מהר יותר, כמו כדור שלג שמתגלגל במורד. ככל שהוא מתגלגל יותר, כך הוא גדל מהר יותר. ההרכבה עובדת מהר יותר אם אתה משקיע בתדירות גבוהה יותר.

כשאתה מרכיב את ההשקעות שלך, אתה מרוויח "ריבית על ריבית". עם הזמן, אתה מרוויח ריבית הן על ההשקעה המקורית והן על הריבית הקודמת שהרווחת.

השתמש בעלות ממוצעת בשקל, ערך המדד על כל השקעה עשוי להיות גבוה או נמוך יותר בכל שנה נתונה. עם זאת, לאורך זמן המדד הניב תשואה ממוצעת של כ-10% בשנה. אתה יכול להשתמש בעלות ממוצעת שקל כדי ליהנות מירידות קצרות טווח בערך ההשקעה.

עוד על: כיצד ליצור תוכנית שיווקית?

כאשר אתה משקיע באמצעות ממוצע עלויות שקליות, אתה משקיע את אותו סכום שקל בכל חודש.

ממוצע עלות שקל משמש בדרך כלל עם השקעות במניות ובקרנות נאמנות. שתי ההשקעות הללו נרכשות במניות (מניות מניות או מניות קרנות נאמנות).

אם מחיר המניה יורד, בסופו של דבר אתה קונה יותר מניות. נניח, למשל, שאתה משקיע 500 שקל בכל חודש. אם מחיר המניה הוא 50 שקל, תקנה 10 מניות. נניח שמחיר המניה יורד ל-25 שקל. בפעם הבאה שתשקיע 500 שקל, תרכוש 20 מניות.

עלות ממוצעת בשקל עשויה להפחית את העלות שלך למניה. ככל שמחיר המניה עולה עם הזמן, עלות נמוכה יותר למניה מגדילה את הרווח שלך. עד לפה המאמר על איך להתחיל לבנות עושר בגיל צעיר.

עברו לדף הבית: שיווק דיגיטלי לעסקים

הירשמו עכשיו:
פוסטים אחרונים