איך לעשות שיווק מאמרים?

שיתוף ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

איך לעשות שיווק מאמרים?

שיווק מאמרים הוא סוג של שיווק בו מאמרים ממוקמים אסטרטגית באינטרנט לצורך קידום אתר ספציפי. הרעיון הוא ליצור עניין באתר שלך, לבסס אמינות כמומחה בנישה שלך וליצור קישורים אחוריים לאתר שלך שישפרו את דירוג האתר שלך במנועי החיפוש. היתרון של שיווק מאמרים הוא שזה יחסית פשוט לביצוע ולא עולה כסף.

צעדים

זהה את נישה השוק שלך. הנישה שלך תקבע את סוג המאמרים שתכתוב, שכן כל המאמרים שתפרסם כחלק מהאסטרטגיה השיווקית שלך אמורים להעיד על המומחיות שלך ולעורר השראה לגולשים המתעניינים במוצר, בשירות או בנושא הספציפי שלך לבקר באתר שלך. לדוגמה, אם האתר שלך הוא בלוג על אוכל יפני, אז כל המאמרים שלך צריכים להתייחס לנושא זה.

בחר כותרות מאמרים. הכותרות שבהן אתה משתמש חשובות ביותר בכל הנוגע למשיכת צופים ולשיפור האופטימיזציה למנועי החיפוש שלך (SEO), ולכן עליך להקפיד על בחירתן. ישנם מספר גורמים שעוסקים ביצירת כותרות חזקות וידידותיות לקידום אתרים.

כתיבה שיווקית

כותרות צריכות להיות קצרות ותמציתיות ככל האפשר וצריכות לייצג במדויק את המידע שניתן למצוא במאמר. אל תעשה את הטעות של בחירת כותרת קליטה רק כדי למשוך תשומת לב אם תוכן המאמר אינו תואם.
כדי לכלול SEO באסטרטגיית שיווק המאמר שלך, חפש מילות מפתח כדי לבחור כותרות שסביר שיחפשו אחריהם על ידי גולשי אינטרנט (נפח חיפוש גבוה) ושיש להם תחרות נמוכה.

הצב ביטויי מפתח בתחילת הכותרות, ולא בסוף. לדוגמה, מאמר שכותרתו, "5 דרכים מהנות שאתה יכול ללמד את הציפור שלך לשיר" יזכה לכותרת המתאימה יותר, "ללמד את הציפור שלך לשיר: 5 דרכים מהנות".

צא ממגוון משאבים לרעיונות לכותרות שיווק למאמרים. בנוסף למחקר מילות מפתח, אתה יכול למצוא רעיונות לכותרות על ידי חיפוש בבלוגים קשורים, הוצאת שאלות נפוצות של לקוחות וחיפוש באינטרנט אחר מילות המפתח שלך בתוספת המונחים "מאמרים" ו/או "בלוגים".

עוד על: שימוש במדיה כדי לשווק את העסק שלך?

כתוב מאמרים באיכות גבוהה. שיווק המאמרים שלך יהיה יעיל רק כמו המאמרים שאתה כותב, מכיוון שמאמרים באיכות נמוכה נוטים פחות למשוך תשומת לב ולעורר השראה במבקרים באתר שלך.

בעת כתיבת המאמרים שלך תשכח "כתיבה" נכונה שלמדת בבית הספר. נתחים גדולים של תוכן יפחידו את הקוראים שלך. כתוב את התוכן שלך כאילו אתה מדבר עם חבר. נסו להוסיף חטיבות דלי כהפסקות נפשיות שגם מחזיקים את הקוראים שלכם מרותקים. ככל שתוכל להפוך את התוכן שלך למרגש יותר, כך הוא יפיק יותר מבקרים ומכירות.

אם המפרסם מאפשר לך לקשר לאתר שלך בתוך המאמר, תוכן הגוף הוא מקום מצוין להכנסת קישורים נכנסים לשיווק מאמר.

שמור את המאמרים שלך בין 250 ל-500 מילים. מחקרים מראים שרוב הגולשים באינטרנט נוטים פחות לקרוא מאמרים יותר מזה.

סגור את המאמרים שלך עם ביוגרפיה קצרה של מחבר (2 עד 3 משפטים) המכילה קישור לאתר האינטרנט שלך. חלק זה הכרחי ליצירת קישורים נכנסים לשיווק מאמרים שיכולים לשפר את SEO של האתר שלך. בהתאם למפרסם, הביוגרפיה שלך עשויה להיות ממוקמת בסוף המאמר בדף האינטרנט, או באזור "תיבת משאבים".

מקם סיכומים של המאמרים שלך באופן אסטרטגי בתוך האתר שלך. לדוגמה, אם יש לך קטלוג מקוון של בגדי חורף, תוכל להציג סיכומים של מאמרים כמו, "לבש את הצעיף שלך ב-5 הדרכים היצירתיות האלה" ו"מעילי חורף חובה" ישירות בדפי המוצרים שלך. זה יעסיק את המבקרים וייתן להם השראה להישאר ולחקור את האתר שלך.

חובה לדעת: כיצד לפתח אסטרטגיה שיווקית?

שתף את המאמרים שלך באתרי רשתות חברתיות. בנוסף, כלול לחצני שיתוף של מדיה חברתית בכל דפי האינטרנט שלך, כדי שאחרים יוכלו לשתף את המאמרים שלך.

פרסום באינסטגרם

פרסם מאמרים במדריכי מאמרים.
חפש באינטרנט ספריות מאמרים כדי למצוא אתרי הגשה שיקבלו ויפרסמו את המאמרים שלך. כלול גם מונחי נישה וגם מונחים כלליים בחיפושים שלך כדי למצוא מגוון אתרי הגשה רלוונטיים.

סובב, או שכתב מחדש, את המאמרים שלך אם אתה מתכנן לשלוח אותם למספר אתרים. מנועי חיפוש עשויים שלא לתת דירוג גבוה לשכפול תוכן, לכן חשוב שתעניקו לכל מאמר מהפך לפני שתפרסמו אותו ביותר ממיקום אחד באינטרנט.

כתוב פוסטים אורחים לבלוגים. מצא בלוגים הקשורים לנישה שלך ושאל איתם אם הם מקבלים פוסטים של אורחים או לא. כאשר אתה מוצא בלוגים שמוכנים להציג אותך כפוסטר אורח, שלח מאמרים באיכות גבוהה עם הביוגרפיה והקישור שלך.

עברו לדף הבית: שיווק דיגיטלי לעסקים.

הירשמו עכשיו:
פוסטים אחרונים