בניית אתרים לעסקים

שיתוף ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

תוכן העניינים

כיום בעלי עסקים חייבים להיות נוכחים ברשת (אתר אינטרנט) או רשתות חברתיות, רוב העסקים בישראל כיום בנו אתרים בשביל להיות ברשת, בתקופה של היום אנחנו חייבים להיות באונליין לבנות אתר לעסק שלנו, אם אפילו יש לנו עסק קטן בינוני או גדול כמו פרחים או אפילו מסעדה, או חברה גדולה, אז החלטתם לבנות אתר לעסק?

מאיפה מתחילים?

דוגמאות לפלטפורמות מומלצות:

מה שייחודי בתוך הפלטפורמות (שמופיעות למעלה) החברות יצרו את העורך האתר מאוד מקצועי שלא צריך לכתוב שום קוד CSS או JS עם אינספור אלמנטים בעורך, הקטע הקשה בליצור אתר אינטרנט זה לדעת איך להתחיל מה צריך לעשות? לפעמים זה יכול להיות מבלבל, עם כל האפשרויות ליצירת אתרים שיש היום.

מסובך לך לבנות את האתר לבד? בשביל זה אני פה, יצרתי מחשבון עלויות לבניית אתר לעסק שלך.

אחרי שהחלטנו על איזה פלטפורמה אנחנו מתחילים את האתר זה השלבים:

  1.  תשלום סימלי חודשי עבור האתר (בדרך כלל עד 30$) בחודש.
  2. לאחר ההרשמה צריך לבחור תבנית של האתר ולשנות את צבע האתר.
  3. לאחר ביצוע העיצוב צריך ליצור אפשרויות תשלום כמו PayPal  או כרטיסי אשראי לאחר ההרשמה צריך לעשות בדיקת הזמנה.
  4. שלב המאתגר זה שלב שיווק האתר. אז כבעל עסק אנחנו חייבים להיות נוכחים ברשת עם שיווק חכם ומקצועי.
  5. אז אחרי שיצרנו את האתר ביצענו הרשמה לפלטפורמה לבניית אתרים, עיצבנו את האתר לפי מה שאנחנו אוהבים, נרשמנו לחברות תשלומים, אז מה שנשאר רק לאחל בהצלחה!!

קראו עוד על: 7 דרכים להשתמש בשיווק בפייסבוק

יצרנו קישורים לאתרי פרסום חזקים שיעיפו את העסק קדימה:

חשוב מאוד ביצירת האתר לבלוט בפני המתחרים עיצוב מושך את העין, נגישות האתר, רספונסיביות למכשירי המובייל ועוד…

לאחר בניית האתר חובה להתחיל שיווק, רשת חברתית או מנועי חיפוש, כמו גוגל או בינג. מה שאני הכי אוהב זה את (SEO) קידום אורגני עבור האתר שלך, מאוד מאתגר ותוצאה הרבה יותר טובה מלקדם ממומן.

קראו עוד על: פרסום ביוטיוב.

יצירת אתרים לעסקים – מה הכי חשוב לקחת בחשבון?

  • חווית גלישה באתר – הגורם הכי חשוב זה חווית הלקוח באתר, אמינות של האתר לתת ללקוח כמה שיותר מידע על השירות של העסק שלך, חשוב שהאתר ייראה טוב ולא מיושן.
  • רספונסיביות למובייל – אם הלקוח מגיע לאתר שלך עם המכשיר הנייד שהאתר יהיה תואם וקל לניווט, חשוב מאוד טעינת האתר במובייל כמה שיותר לשפר את מהירות הטעינה.
  • תוכן מרתק –  חשוב לתת תוכן מעניין ללקוח לגרום לו להתרגש מהקריאה כיום יש מושג בתחום הכתיבה זה נקרא פרסונה ההגדרת הלקוח האידיאלי.
  • אבטחת האתר של העסק – היום יש מלא האקרים שמנסים לגנוב מידע כרטיסי אשראי או כל מידע של לקוחות, אז חשוב שהאתר יהיה HTTPS ולהשתמש באימות דו שלבי אם מתאפשר.
  • קידום בגוגל –  בניית אתר ייחודי חייב למשוך לקוחות, בשביל זה האתר שלך צריך להופיע בדירוג הכי גבוה שאפשר (חיפושים במנועי חיפוש), בשביל שזה יתאפשר צריך כל תקופה לבצע שינוי תוכן, שיפורים ביצועים של האתר והוספת תוכן ייחודי.
  • מחיר עבור בניית האתר – בניית אתר גורמת בהתחלה להשקעה על האתר שיוווק ופרסום זה יכול להיות עניין יקר. חשוב לבחור את החברה הנכונה שתיתן לך את המענה והשירות שאתה צריך לבניית האתר לעסק שלך.

מהם העיצובים השונים לבניית אתרים לעסקים?

כל אתר הוא שונה בעיצוב שלו או במטרה שלו, יש אתרים שהמטרה שלהם ליצור לידים, יש אתר המטרה שלו לבצע מכירה אונליין (איקומרס) יש אתר שנותן שירות, בשביל זה חשוב לכל אתר יש עיצוב משלו, צבעים שונים ומטרה שונה.

  • דף נחיתהרוב המטרות של דפי נחיתה זה ליצור כרטיס ביקור עבור העסק שלך יש אתרים שלא צריכים אתר, אז תמיד יש את האפשרות ליצור דף נחיתה.
  • אתר איקומרס – יצירת חנות איקומרס לא נועדה עבור תדמית או אתר לידים, המטרה היא שלקוח יגיע לאתר ויבצע רכישה. אם אתם מוכרים מוצרים, כגון תכשיטים, מוצרי שיער לנשים, מוצרי ספורט ועוד. המטרה של העסק זה ליצור אתר איקומרס להגדיל את המכירות ולעצב קטלוג ייחודי. להתחבר לחברות תשלומי אונליין, מה שמגניב באתר אונליין שהוא כל הזמן פתוח 24/7 הלקוח יכול להזמין בכל שעה שנוחה לו, כמובן אם יוצרים אתר לעסק העסק מגדיל משמעותית את הרווח והמכירות שלו.

עברו לדף הבית: שיווק דיגיטלי לעסקים.

הירשמו עכשיו:

פוסטים אחרונים