כיצד להקים עסק מקוון?

שיתוף ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

כיצד להקים עסק מקוון?

אז כיצד להקים עסק מקוון? אם אתה מוכן להיות אחראי על הגורל שלך, אבל אין לך הון לקנות זיכיון או לפתוח חלון ראווה, שקול לפתוח עסק מקוון. כאשר החנות שלך מקוונת, אתה יכול להגיע למיליוני לקוחות במקום למי שיסתובב במקרה – בנוסף, אתה לא צריך לשלם עבור שטחי מסחר. עם זאת, כמו בכל עסק, תזדקק למוצר מצוין ותוכנית שיווקית מוצקה. ראה שלב 1 כדי ללמוד מה נדרש כדי להתחיל את העסק שלך באינטרנט.

הקמת העסק שלך

הגדר את המוצר או השירות שלך. פתיחת עסק מקוון מעניקה לך את היתרון שיש לך גישה למיליוני לקוחות, אבל יש לך גם הרבה יותר תחרות. לא משנה מה אתה מנסה למכור, אתה יכול להמר שלעוד מאות קמעונאים מקוונים יש רעיון דומה.

מה מבדיל את המוצר שלך ממוצרים דומים אחרים? כדי לעזור למוצר שלך להתבדל מהשאר, תצטרך למצוא נישה.

נניח שאתה מייצר תכשיטים – אבל כך גם כמה מיליוני אנשים אחרים. מה עושה את שלך שונה? אם תכשיט מיוחד במינו (או מוצר אחר) הוא ההופעה שלך, ודא שהוא באמת מקורי.

להציע מומחיות בתחום. גם אם המוצר עצמו אינו ייחודי במיוחד, המומחיות שלך עשויה להיות נקודת מכירה חזקה. אם אתה מוכר קו מוצרי טיפוח, למשל, זה עוזר אם יש לך תואר בתחום הקשור לבריאות העור.

בדוק את התחרות. גלה מה עדיין לא מוצע, ומצא דרך למלא את החור במוצר שלך.

כיצד ליצור פרסומת

רשום את העסק שלך. העסק שלך צריך להיות רשום בהתאם לחוקי המדינה שלך. בחר שם עסק רשמי ומלא את הניירת המתאימה כדי להפוך את העסק שלך לרשמי.

לפני שאתה רושם את העסק שלך, זה יכול לעזור להכין תוכנית עסקית. קחו בחשבון את עלויות הייצור, עלויות המשלוח, המיסים ודמי אירוח אתרים.
הכר את התקנות העסקיות במדינתך, והקפד לציית כאשר אתה מתחיל לפעול.

רשום שם דומיין. כמו שם של כל עסק אחר, לכו על משהו קצר וקליט שיהיה קל לאנשים לזכור. בקר באתר האינטרנט של חברת רישום דומיינים ובדוק כמה מהשמות שאתה מעוניין בהם כדי לקבוע אם הם זמינים. ברגע שאתה נוחת על שם טוב, קדימה ורשום אותו. קראו עוד על: איך ללמוד שיווק באינטרנט?

קבל שירות אירוח אתרים. ניתן למצוא שירותי אירוח בחינם, אבל אם אתה רציני לגבי ניהול עסק מקוון לטווח ארוך, שקול לשלם עבור אחד שמציע את כל השירותים שאתה צריך. תהיה פחות סיכוי להיתקל בבעיות כשהעסק שלך יתחיל להמריא. בחר שירות אירוח המאפשר צמיחה. קראו עוד על: כיצד למצוא את שוק היעד שלך?

חלק משירותי אירוח מובנים מאוד, ומאפשרים לך לבחור מבין תבניות שונות כדי ליצור אתר די בקלות. אחרים מאפשרים לך לבצע תכנות משלך, מה שמעניק לך גמישות רבה יותר.

יצירת החנות המקוונת שלך

צור אתר מסוגנן ופונקציונלי. אלגנטי או פאנקי, קלאסי או היפסטרי, החנות המקוונת שלך צריכה לשקף את מה שאתה מוכר. לא משנה מה הסגנון שלך, חשוב לתת אווירה מקצועית. מכיוון שלא תוכל לזכות באמון של אנשים באופן אישי, האתר שלך יצטרך לבצע את המכירה עבורך. האתר שלך צריך להיות מרתק, והכי חשוב, קל לשימוש ללקוחות כשהם מוכנים לבצע רכישה.

ודא שעיצוב האתר שלך מתאים למוצר שלך. לדוגמה, אם אתה מייצר תכשיטי יהלומים בסגנון מסורתי, אתר אינטרנט שנראה כמו קרטון מגורר עם גופנים עצבניים ותמונות מודבקות על הקרטון נוטה להבריח את הלקוחות הפוטנציאליים שלך.

שקול להקים תיק עבודות מקוון. בין אם אתה מתכנת שמתמחה ב-ג.ב.ה., מעצב גרפי שעובד בעמלות, אינסטלטור זמין 24/7 או קופירייטר שיכתוב על כל דבר בכלל, בעל אתר למופת שבו לקוחות פוטנציאליים יכולים להעריך את עבודתך הוא חיוני להצלחת העסק המקוון שלך.

אתה לא צריך לעצב את האתר בעצמך – ישנם מעצבים מקצועיים שיותר ממלאים את המשימה, בנוסף אתרי מסחר אלקטרוני יציעו עשרות תבניות מתאימות עבורך. אם אתה יודע מראש מה אתה רוצה, תהפוך את בחירת המעצב או התבנית להרבה יותר קלה.

כשאתה מעצב את האתר שלך אתה צריך לזכור להתמקד במה שחשוב. המטרה הסופית שלך היא להפוך את האתר שלך לפשוט וקל לשימוש.

  • הלקוחות שלך צריכים לבצע לא יותר מ-2 קליקים כדי לנחות בדף שבו הם יכולים לבצע רכישה.
  • בחלק העליון של כל עמוד צריך להיות קישור לעגלת הקניות שלך אם זו חנות מסחר אלקטרוני
  • הלחצנים צריכים להיות גדולים וברורים לקריאה ותיבות הקלט צריכות להיות גדולות וקל להזין את המידע שלך
  • פחות זה יותר. אל תדבר במילים כשאתה לא צריך בדפי תשלום
  • ודא שהלוגו שלך בראש הדף תמיד מקשר לדף הבית
  • אם יש לך רקע כהה השתמש בטקסט בהיר ולהיפך.

קורס שיווק דיגיטלי חינם

קבל תוכנת מסחר אלקטרוני. תזדקק לזה כדי שהלקוחות שלך יוכלו לראות את המוצרים שלך, להזין את המידע שלהם ולבצע רכישה מאובטחת. התוכנה מאחסנת בבטחה את פרטי הלקוחות.

אל תחסוך בתחום הזה, מכיוון שתוכנת המסחר האלקטרוני שתבחר תעשה הבדל גדול במידת הקלות של הלקוחות להרגיש בטוחים בקניית משהו מהחנות שלך.
אתה יכול גם להשתמש בשירות אינטרנט כולל של מסחר אלקטרוני. אתרים כמו Shopify מציעים חבילות תחרותיות, עם תבניות חינמיות, חבילות מותאמות אישית, עיבוד כרטיסי אשראי ועוד.

כיצד להקים עסק מקוון עם מסחר אלקטרוני

שירותי מסחר אלקטרוני מקלים על מכירת המוצרים שלך באינטרנט, ללא הרבה תקורה. אין ממשקים מותאמים אישית או תבניות לעבוד איתם; אתה פשוט יוצר חנות מקוונת במסגרת השירות.

הגדר חשבון סוחר. עסקי שירות בעבר נאלצו להסתמך בדרך כלל על מזומן או צ'קים – הקמת מערכת שלמה לעיבוד כרטיסי אשראי הייתה משימה חסרת תודה ויקרה במקרה הטוב. שימוש בשירות כגון פיוניר מאפשר לקבל למעשה כל צורה של כרטיס אשראי או כרטיס חיוב עבור השירותים שלך, וכולל יישוב סכסוכים במקרה הצורך (והוא יתעורר).

מכירת השירותים שלך

הוסף תוכן קליט לאתר שלך. התמקד בתחומי המומחיות המרכזיים שלך, והצג אותם בצורה מקצועית. בדיוק כמו שהיית עושה כשמעסיקים פוטנציאליים יוצרים קשר עם הפניות, שים את מיטב הרגל שלך קדימה עבור לקוחות פוטנציאליים. כלול תיאורים, היכן שמתאים או נחוץ.

תהיה חברתי. לא משנה מה העסק שלך, לא משנה מה המקום שלך, שמירה על שמך באוויר היא המפתח להצלחה באינטרנט. יש לך חשבון עסקי בפייסבוק, טוויטר ולינקדאין. אם העסק שלך מכוון גרפית, יש לך חשבונות גם ב-Flickr וב-Tumblr.

בכל פעם שיש חדשות מכל סוג שהוא – חוזה חדש, עמוד חדש, ערך חדש, תמונה חדשה – צלב את זה בכל אתרי המדיה החברתית שלך. כמו כן ודא שהאתרים הללו מקשרים חזרה לאתר הראשי שלך, ושהאתר שלך מכיל קישורים אל כולם.

פרסום באינסטגרם

הפוך למשווק שותפים. יש הרבה חברות ומנהלי אתרים שמשתמשים בתוכניות שותפים כדי להגביר את המכירות המקוונות שלהם, ולרוב תוכניות השותפים הללו ניתן להצטרף בחינם.

כאשר אתה נרשם לתוכנית שותפים, קישור שותף עם מזהה שותף ייחודי יוקצה לך. קישור השותפים משמש לשיווק המוצרים של הסוחר שלך. כאשר מבקר קונה פריט דרך קישור השותף שלך, אתה מרוויח עמלת שותף. לדוגמה, אם אתה משווק שותף, קמעונאי מקוון של כלי נגינה, אתה יכול לפרסם את המוצרים שלהם באתר שלך.

אם אדם מבקר באתר שלך, ולוחץ על הקישור שמעביר אותו לאתר 'חבר מוזיקאי', והוא רוכש כלי תוך פרק זמן מסוים (בדרך כלל 24 שעות או יותר), אתה מקבל עמלה על המכירה.

הוסף פרסומות של Google AdSense לבלוג או לאתר שלך. AdSense של גוגל היא הזדמנות לחלוקת הכנסות עבור אתרי אינטרנט קטנים, בינוניים וגדולים, המפרסמת מודעות עבור מוצרים ושירותים הרלוונטיים לתוכן האתר שלך, ממוקדות לאנשים שפוקדים את הדפים שלך. בתורו, אתה מקבל תשלום קטן כאשר המודעה מוצגת בדף שלך, או כאשר לוחצים עליה.

עברו לדף הבית: שיווק דיגיטלי לעסקים.

הירשמו עכשיו:
פוסטים אחרונים