כיצד ליצור קשר עם גוגל מודעות?

שיתוף ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

תוכן העניינים

כיצד ליצור קשר עם גוגל מודעות?

Google Ads היא תוכנית שימושית המאפשרת למשתמשים רגילים לפרסם פרסומות באתרים שלהם ולהרוויח הכנסות. עם זאת, כמו תוכניות רבות, זה יכול להיות מבלבל עבור משתמשים חדשים ומנוסים, כך שאתה בהחלט לא לבד אם אתה צריך קצת עזרה. למרבה המזל, בין אם הבעיה שלך היא קישור מודעות לאתר שלך, עיצוב המודעות או פתיחת חשבונך מלכתחילה, גוגל מקלה מאוד על קבלת סיוע. דף התמיכה הראשי של Google Ads כולל המון אפשרויות ליצירת קשר כדי לקבל עזרה ולפתור את הבעיה שלך תוך זמן קצר.

לקוחות קיימים

היכנס בדף התמיכה של Google Ads. הקישור לדף העזרה של Google Ads הוא https://support.google.com/google-ads. בקר בדף זה והיכנס לגשת לכל אפשרויות התמיכה ויצירת קשר.

חשבונות Google שלך מקושרים, כך שכניסה לחשבון Gmail שלך תעניק לך גם גישה לחשבון Ads שלך. אינך צריך להיכנס לחשבון Ads שלך בנפרד.

אם אין לך חשבון Google Ads, לא תהיה לך גישה מלאה לאפשרויות העזרה האלה. תוכל ללמוד כיצד לפתוח חשבון כאן: https://ads.google.com/home/

לחץ על "צור קשר" בתחתית עמוד התמיכה. גלול לתחתית דף התמיכה לתיבה שאומרת "צריך עזרה נוספת?" בצד ימין של תיבה זו, לחץ על הכרטיסייה "צור קשר" כדי לגשת לאפשרויות התמיכה.

כיצד לפתח אסטרטגיה שיווקית

אם אתה רואה את ההודעה "צריך עזרה נוספת?" תיבה בתחתית הדף ללא אפשרות "צור קשר", אז זה אומר שאתה לא מחובר. לחץ על כפתור היכנס כדי להמשיך הלאה.

תאר את הבעיה שלך בקצרה בסרגל החיפוש. לדף יצירת הקשר יש כמה שלבים שצריך לעבור לפני שתוכל לשלוח את ההודעה שלך. ראשית, סרגל חיפוש שכותרתו "ספר לנו במה אתה צריך עזרה". הקלד שם את הבעיה שלך. יש לך רק 100 תווים, אז תקצר כשתאר את הבעיה שלך. תוכל לקבל פרטים נוספים בהמשך.

לדוגמה, אם הבעיה שלך היא שאתה לא יכול לגרום למודעות שלך להופיע באתר שלך, הקלד "מודעות לא יוצגו באתר וורדפרס". זה אמור להיות מספיק מידע כדי לצמצם את התוצאות.

לחץ על תוצאת החיפוש המתאימה ביותר לבעיה שלך. כאשר אתה מקליד את הבעיה שלך, דף העזרה מייצר כמה קטגוריות שהבעיה שלך עשויה ליפול איתן. לחץ על הנושא המתאים ביותר לבעיה שלך, או לחץ על "אחר" אם אף אחד מהם לא נראה רלוונטי. קראו עוד על: כיצד לבצע מחקר שוק?

אם תלחץ על "אחר", תקבל מבחר מאמרים ושאלות נפוצות שעשויים לעזור לתאר את הבעיה שלך. אתה יכול ללחוץ על אלה אם תרצה, או פשוט ללחוץ על "השלב הבא" כדי לשלוח את הודעתך.

הזן את מספר הלקוח שלך ב-גוגל מודעות. המזהה הזה הוא מספר בן 10 ספרות שמוקצה לחשבון גוגל מודעות שלך. הקלד את מספר הזהות בתיבה שצצה כאשר אתה לוחץ על תוצאת החיפוש הרלוונטית ולחץ על "השלב הבא."

מצא את מספר הלקוח שלך על ידי מעבר לדף חשבון Google Ads שלך ולחיצה על "חשבון" בכרטיסייה הימנית. מספר הלקוח שלך יופיע בחלק העליון של הדף.

פתח את תיבת הצ'אט אם אתה זקוק לעזרה מיידית. תיבת הצ'אט מחברת אותך עם נציג גוגל שיוכל להדריך אותך בבעיה. לחץ על "צ'אט" בתחתית העמוד כדי לפתוח את התיבה. הקלד את השאלה או הבעיה שלך בתיבה כאשר היא צצה כדי לקבל תמיכה. זו בחירה טובה אם אתה צריך עזרה ולא יכול לחכות לתשובה.

שיווק ופרסום

תיבת הצ'אט זמינה בדרך כלל 24/7.
הדף יבקש ממך להקליד את כתובת הדוא"ל או מספר הטלפון שלך לפני פתיחת תיבת הצ'אט. זאת כדי שהנציג יוכל ליצור איתך קשר שוב אם תתנתק.
אם אין נציגים זמינים, ייתכן שאתה מדבר עם בוט במקום זאת. תיבת הצ'אט אמורה לומר לך אם אתה מדבר עם בוט או נציג.

שלח אימייל אם אתה יכול לחכות לתגובה. תוכל גם ללחוץ על "אימייל" בתחתית דף העזרה של Google Ads לבעיות פחות מיידיות. מלא את פרטי הקשר שלך ולאחר מכן כתוב מייל מפורט המתאר את הבעיה שלך. כאשר נציג יגיב לשאילתה שלך, תקבל אימייל המודיע לך.

היה מפורט ככל האפשר כאשר אתה מתאר את הבעיה שלך כאן. כך הנציג יכול לתת מענה מבלי לבקש מכם מידע נוסף. במקום לומר "מודעות לא יוצגו", תן פרטים על מה שאתה מנסה לעשות ומה כבר ניסית לתקן את הבעיה.
תוכל גם לצרף קבצים למייל שלך אם הם יעזרו לנציג לפתור את הבעיה שלך.

שאל את פורום הקהילה אם תמיכת Google לא עוזרת. פורום הקהילה הוא עמוד בו ניתן לשלוח שאלות ולקבל תשובות ממשתמשים מנוסים. ייתכן שמשתמשים אחרים חוו את הבעיה שלך בעבר ויודעים את הפתרון המושלם. כדי לגשת לדף, לחץ על "שאל את קהילת העזרה" בפינה השמאלית התחתונה של דף העזרה הראשי. לאחר מכן תאר את הבעיה שלך בתיבת הטקסט ושלח אותה לפורום הקהילה כדי לראות אם מישהו יודע את התשובה.

אינך יכול לגשת לפורום הקהילה מבלי להתחבר, אז תצטרך חשבון Google Ads כדי לפרסם שאלה.
זכור שאתה לא ממש מדבר עם התמיכה של Google כשאתה שואל את פורום הקהילה, אתה רק מדבר עם משתמשים אחרים כמוך.

יצרתי סרטון שמסביר איך לעשות את זה:

עברו לדף הבית: שיווק דיגיטלי לעסקים.

הירשמו עכשיו:

פוסטים אחרונים