כיצד לקדם מוצר?

שיתוף ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

כיצד לקדם מוצר?

קידום הוא אחת הדרכים הטובות ביותר להפוך רעיון מוצק לרווחים ממשיים. אז כיצד לקדם מוצר? לא משנה מה תפקידך בעולם העסקים, אם אתה מנסה למכור מוצר, תרצה להגביר את המכירות שלך ולבנות הכרה במותג עם מאמץ קידום מכירות מאוזן היטב.

למרות שהרבה מזה אולי נשמע מסובך, זה די קל ברגע שאתה עושה קצת ניתוח שוק ומבין איזה סוג של קידום אתה רוצה להפעיל. מאמר זה מפרק את הדרכים הרבות והשונות בהן אתה יכול ללכת לקידום. מצא את הרעיונות שהכי הגיוניים עבור המוצר שלך!

דברים שכדאי לדעת

מדיה חברתית ומייל הם דרכים מצוינות (וחינמיות!) לשווק את המוצר שלך לקהל הרחב. תוכניות תגמולים, מבצעי קידום מכירות והנחות הן דרכים פנומנליות לשמור על לקוחות חוזרים נאמנים ומרוצים.
אם אתה עושה כל סוג של עסקים באינטרנט, גוגל מודעות היא משאב שלא יסולא בפז שבו תוכל להשתמש כדי לעקוב אחר מידת ההצלחה של הפרסומות שלך.

אתה תמיד יכול לשכור חברת שיווק כדי לחדש עבורך את חומרי הקידום שלך.

מנף פוסטים ברשתות חברתיות.

זוהי דרך מדהימה לפרסם באינטרנט בחינם. בעוד שחלונות קופצים ומודעות באנר עולים כסף, הפרסום בפייסבוק או בטוויטר הוא בחינם. השתמש בחשבונות המדיה החברתית של החברה שלך כדי לשתף מידע מהנה על המוצר שלך עם אחרים באינטרנט.

אתה יכול אפילו לשדר בשידור חי, או להגיב על פוסטים של אנשים אחרים כדי למשוך יותר תשומת לב לדף שלך. מדיה חברתית היא גם מקום מצוין להציג מבצעים אחרים, כמו הנחות ומתנות.

זכור, רוב האנשים ברשתות החברתיות לא מחפשים שימכרו להם מוצר. במקום לפרסם ישירות, נסה לפרסם תוכן מעניין ורלוונטי שיבנה מודעות לגבי המוצר שלך. היה מזמין ושובב, לא קר ומחושב עם הפוסטים שלך.

צור אינטראקציה עם האנשים שמגיבים על הפוסטים שלך ושואלים אותך שאלות על המוצר שלך. ככל שתקבל יותר מעורבות, כך גדל הסיכוי שתראה צמיחה!

שיווק ברשתות חברתיות

השתמש בשיווק בדוא"ל.

עשה זאת כדי להגיע ישירות ללקוחות שלך. התחל ניוזלטר בדוא"ל שאתה משחרר בכל חודש. כלול תכונות במוצרים העדכניים ביותר שלך ואת ההתרחשויות האחרונות בחברה שלך שימשכו את הלקוחות שלך. תוכל גם לנסות הודעות דוא"ל לקידום מכירות כדי להדגיש במיוחד מוצרים חדשים.

הפוך את שורת הנושא להתייחס למוצר כך שסביר יותר שהלקוחות שלך יבחינו בו, ותן מידע נוסף על המוצר וכיצד לקנות אותו בגוף המייל.
הרחב את רשימת הדוא"ל שלך על ידי הכרזת הניוזלטר שלך בערוצי מדיה חברתית וקישור לדף הרשמה באתר שלך.
הצע קוד הנחה מיוחד או תמריץ אחר ללקוחות להירשם לרשימת הדוא"ל שלך.

עוד על: כיצד לפתח אסטרטגיה שיווקית?

כתוב פוסט בבלוג כדי להדגיש הצעה חדשה.

זהו אמצעי נהדר לתת ללקוחות פוטנציאליים מידע נוסף על מוצר. אם זה עתה השקת משהו חדש וברצונך ליידע את הלקוחות שלך, כתוב פוסט בבלוג שמדגיש את כל התכונות שהוא מציע. כלול פרטים על הבדל זה ממוצרים ישנים יותר ומדוע זה ימשוך ללקוחות שלך. פרסם את הפוסט בבלוג באתר שלך וקשר אליו באתרי מדיה חברתית כמו אינסטגרם ופייסבוק.

נניח שאתם מנהלים מותג פופקורן ורק השקתם כמה טעמים חדשים. כתוב פוסט בבלוג שמזכיר את כל הטעמים החדשים, עם תיאור קצר לכל אחד. הקפד לכלול כיצד והיכן הלקוחות שלך יכולים להשיג את המוצר!
אתה יכול גם לשלוח אימייל שמקשר לפוסט בבלוג כדי להפיץ את הבשורה על המוצר החדש שלך.

להוציא הודעה לעיתונות.

פרסם את הבשורה על המוצר החדש שלך בעיתונים המקומיים. ראשית, סיעור מוחות מה הופך את המוצר שלך לחדש או מעניין. שאל את עצמך מה לדעתך הכי מושך במוצר שלך, ומה ירגש עיתונאים לסקר את יציאתו. ברגע שתתחיל לכתוב, תגרום לכל מילה לספור.

שמור את ההודעה קצרה באורך של כ-300-400 מילים לכל היותר. שלח אותו באימייל לכל ארגון חדשות באזור שאתה חושב שיעניין אותו.
הפוך את השורה הראשונה בהודעה לעיתונות שלך ברורה ועניינית כדי למשוך את תשומת לב העיתונאים.
אם חנות הגלידות שלך נותנת גלידה בחינם כדי לקדם את התפריט החדש שלך, כתוב משהו כמו, "חנות גלידה תעניק גלידה חינם ל-100 הלקוחות הראשונים בחודש הבא."

עוד על: איך לעשות שיווק מאמרים?

תן דוגמיות חינם.

הציעו ללקוחות מדגם חינם כדי לגרום להם לנסות את המוצר שלכם. שום דבר לא מראה ביטחון במוצר שלך כמו לתת ללקוח שלך לדגום אותו בחינם לפני הקנייה. בנוסף, סביר יותר שלקוח יקנה משהו אם רק חווה את היתרונות שלו. אתה לא יכול לעשות זאת עם כל מוצר, אבל אם אתה יכול לתת לאנשים "לנסוע" את המוצר שלך, יש סיכוי גבוה יותר שהם יקנו אותו.

מדגם אינו מתייחס רק למוצרי מזון. אותו עיקרון חל על מוצרים ושירותים אחרים. לדוגמה, אם אתה מוכר מכוניות, נסיעות מבחן או מנוי ניסיון חינם לשירות מקוון הם המקבילה הגסה לדוגמא בחינם.

הפעל עסקת קידום מכירות.

חלקו קופונים, הנחות מיוחדות או מבצעים כדי למשוך לקוחות. רוב האנשים לא אוהבים את הרעיון של "להחמיץ" עסקה טובה, ולכן יש סיכוי גבוה יותר שהם יקנו מוצר אם יש בונוס מיוחד שאינו זמין בדרך כלל. הרבה צרכנים יקנו משהו שהם בדרך כלל לא היו רוכשים רק בגלל שהוא במבצע או מגיע עם איזושהי הטבה נוספת.

תמריצים פוטנציאליים כוללים:

  • הנחות לחבר חדש. אם תציע מחירים זולים יותר לאנשים שעושים חשבון, נרשמים לרשימת תפוצה או הופכים לחברים בשירות שלך, תבנה בסיס לקוחות גדול יותר שחוזר על עצמו.
  • קנה-אחד-קבל-אחד בחינם. הציעו ללקוח תגמול חינם (זה יכול להיות יותר מהמוצר שלכם או מוצר אחר לגמרי) אם הוא קונה כמות מסוימת מהמוצר שלכם.
  • מבצעים ומבצעים לחגים. הפעלת מבצע לחגים באמת יכולה ליצור עסק חדש. אנשים נוטים לקנות יותר מוצרים בחגים מסוימים, ומכירה היא דרך מצוינת למשוך אנשים.
  • הנחות. על ידי הטלת האחריות לתבוע הנחה על הלקוח לאחר ביצוע הרכישה, אתה יכול לחסוך כסף ביחס למבצעי קידום מכירות אחרים מכיוון שרבים ישכחו או יישכחו לשלוח את ההנחות שלהם.

פרסום ממומן

צור תוכנית תגמולים.

תוכניות תגמולים הן אמצעי מושלם לשמור על נאמנות הלקוחות. הצע הנחות, מבצעים והטבות מיוחדות ללקוחות חוזרים. כשאתה מקדם את המוצר החדש שלך, הצע לחברי תוכנית התגמולים הנחה או מוצר בחינם. באותה דרך שבה אתה רוצה להוכיח את הערך של המוצר שלך ללקוח שלך, אתה גם רוצה להוכיח את הערך של הלקוח שלך לחברה שלך.

זוהי האפשרות המושלמת אם יש לך עסק מבוסס ואתה מנסה להוציא מוצר חדש לדרך. על ידי קבלת סבב המלאי הראשון שלך לידי הלקוחות הנאמנים ביותר שלך, הם יוכלו להפיץ את הבשורה על איכות המוצר שלך.

השתמש במשפיענים כדי לדחוף את המוצר שלך.

בקש ממשפיענים פופולריים לסקור את המוצר שלך באינטרנט. משפיענים הם חברים ידועים בתעשייה שאנשים סומכים עליהם, כמו מעצבי שיער שיש להם נוכחות חזקה במדיה החברתית וסוקרות מוצרי שיער.

זהה משפיענים בתעשייה שלך שאולי יוכלו להפיץ את הבשורה על המוצר שלך ולהשפיע על קבלתו. צור קשר עם 2-3 משפיענים בדוא"ל כדי לנסות את המוצר שלך ולבדוק אותו.

אתה יכול להציע לתת להם את המוצר שלך בחינם בתמורה לביקורת. אם הם משפיעים פופולריים במיוחד, הם עשויים לבקש פיצוי כספי נוסף על כך.
לדוגמה, אם אתה מפתח אפליקציית כושר, תוכל לבקש מגורו כושר פופולרי מאינסטגרם לנסות את האפליקציה ולבדוק אותה בפלטפורמה שלו.

מודעת פרסום

שלם עבור צפיות ב-גוגל.

הגדר חשבון בגוגל מודעות כדי לשלם עבור קליקים וצפיות. גוגל מודעות היא דרך קלה לקדם את העסק או המוצר שלך באינטרנט. הירשם לחשבון בחינם וכלול את הקישור לדף העסקי שלך לצד תיאור קצר ומהיר של השירות שלך.

הגדר את התקציב שלך וכלול את הסכום המקסימלי שאתה רוצה להציע על מילת מפתח נתונה. Google תציג את המודעה שלך באופן אוטומטי אם האלגוריתמים שלה יקבעו שההצעה שלך מוצלחת.

יש לך שלוש אפשרויות בכל הנוגע לדרכים שבהן תוכל להגיש הצעות מחיר על מילות המפתח שלך.

אתה יכול להשתמש:

  • עלות לקליק (CPC). אתה תשלם עמלה רק כאשר משתמש ילחץ על הקישור שלך.
  • עלות למייל (CPM). תשלם רק על כל 1000 הופעות של מודעות.
  • עלות למעורבות (CPE). אתה משלם רק כאשר משתמש עושה משהו באתר שלך, כמו לצפות בסרטון או להירשם לחשבון.

השתמש במודעות מדיה חברתית בתשלום.

פרסום ברשתות חברתיות הוא דרך חזקה במיוחד לדחוף מוצר. פרסום במדיה חברתית נותן לצרכנים את ההזדמנות להגיב על המודעות שלך וליצור אינטראקציה עם צרכנים אחרים שמתעניינים במוצר שלך.

אתה יכול גם להתאים את המודעות שלך כך שיוצגו לדמוגרפיה ספציפית של אנשים על סמך דברים אחרים שהם חיפשו באינטרנט. רוב אתרי המדיה החברתית גם מאפשרים לך לעקוב אחר החזר ה-ROI שלך (החזר על ההשקעה), כדי שתוכל לראות כמה תועלת אתה מקבל מהמודעות שלך.

  • אינסטגרם, לינקדאין ופייסבוק הם מקומות פופולריים במיוחד לפרסום במדיה חברתית.
  • אתה יכול גם לשלם כדי לקדם את הפוסטים שלך במדיה החברתית. זוהי דרך טובה לגרום ליותר אנשים ליצור אינטראקציה עם המותג שלך.

שכור חברת שיווק.

אם כל זה נשמע הרבה, שלם למישהו אחר שיעשה את זה! ישנן טונות של חברות שיווק שמתמחות ביצירת חומרי קידום מכירות והוצאה שלהם לעולם. הם יכולים גם לעזור באסטרטגיית השיווק שלך במדיה החברתית.

אם יש לך הרבה על הידיים או לעשות קידום בעצמך נראה כמו משימה קשה, לשלם למישהו אחר שיעשה את זה בשבילך יקל הרבה יותר על הדברים. צור קשר עם חברת שיווק מכובדת באזור שלך ושב לדון בעסקה.

אם אתה רק צריך קצת עזרה נוספת בהמצאת עיצובים או סיסמאות, שכור חברת ייעוץ שתעזור לך. ישנן חברות שיווק שמתמחות במודעות טלוויזיה, רדיו, מדיה חברתית או מדיה מודפסת. בדוק באתר האינטרנט של כל חברה כדי לראות באיזה סוג שיווק היא מתמחה.

עברו לדף הבית: שיווק דיגיטלי לעסקים.

הירשמו עכשיו:
פוסטים אחרונים