אחסון וורדפרס על שרתי וובגייט

בעידן הדיגיטלי, כאשר אתרי אינטרנט הפכו לחלק בלתי נפרד מהתדמית והנראות הציבורית של עסקים, ארגונים ואישים, אחסון וורדפרס איכותי הופך להיות לא פחות חשוב מהתוכן והעיצוב של האתר עצמו.

שיתוף ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

אחסון וורדפרס על שרתי וובגייט

אחסון וורדפרס כיום, התפתחות הטכנולוגיות בכל עולם אחסון האתרים מתרחשת בקצב מסחרר. קשה כמעט לעקוב אחרי היכולות החדשות שטכנולוגיות אלו מאפשרות, ולדעת איך למקסם אותן עבור העסק שלכם. בכדי לוודא כי אתם מקבלים את הכי טוב שקיים, נהנים מהיכולת להתאים אישית כל פיצ׳ר ופיצ׳ר באתר שלכם, ומקבלים אבטחה ברמה גבוהה – מומלץ לעבוד עם ספק אחסון אתרי וורדפרס בישראל. מה הוא עושה, ואיך מוצאים אחד מוצלח? כל זאת ועוד במאמר זה.

מה זה בעצם וורדפרס?

וורדפרס, למי שעדיין לא מכיר מסיבה מסוימת, הנה תוכנת ניהול התוכן המובילה ביותר בעולם כיום (25% מהאתרים בעולם משתמשים במערכת זו) מדובר על מעצמה של תכנים, הבנויה עם קוד פתוח הניתן להתאמה אישית מירבית, שמסוגלת להעניק לכם את הכלים לנהל כמות גדולה ומשמעותית של אתרים בלי בעיה, למצוא לכם קיצורי דרך ולהבטיח כי תהיו בשליטה מלאה על כל אתרי האינטרנט שאתם צריכים לנהל.

למי יתאים שירות אחסון וורדפרס בישראל?

כל מי שזקוק לשיפור ביצועי האתר או המיזם שלו – לא משנה באיזה שלב הפרויקט שלו נמצא. חשוב לוודא כי הספק שתבחרו עבור אחסון וורדפרס בישראל ישתמש בלשית ענן פרטית ומאובטחת, עם הממשקים המתקנים ביותר כמו cPanel, Litespeed Web Server, ועוד. מומלץ מאוד לבחור במערכת אבטחה ייעודית עבור וורדפרס, שיודעת להתמודד עם האיומים הרלוונטיים והייחודיים עליה.  כמובן, בדקו כי הממשק והכלים שניתנים לכם עבור עבודת הניהול הם נוחים, מותאמים לצרכים שלכם והכי חשוב – אפקטיביים עבורכם.

בניית אתרים בחינם האם כדאי

מה צריך לדעת לפני שבוחרים בספק עבור שירותי אחסון אתרי וורדפרס בישראל?

כשאתם ניגשים לתהליך בחירת הספק שלכם לפרויקט אחסון וורדפרס בישראל, חשוב ׳תקחו בחשבון מגן של קטגוריות. איגדנו עבורכם את הכי משמעותיות כאן:

מקצועיות

לא מדובר בתחום בו כדאי להעסיק חובבנים. כל מי שמתעסק עם אחסון אתרי וורדפרס בישראל יודע, כי הטעות הכי קטנה יכולה לגרום לתגובת שרשרת ארוכה ומסועפת שיקח הרבה זמן לתקן ועלולה לפגוע בכם ובלקוחות שלכם. על כן, בדקו טוב את רמת המקצועיות של הספק שתבחרו, בקשו לראות הסמכות רלוונטיות, וכך תוכלו וודא שאתם בידיים הטבות והמקצועיות ביותר.

שנות ניסיון

אין מה לעשות – שום דבר לא יעלה על שנות ניסיון בתחום. בחרו בחברה בעלת שנות ניסיון רבות בהן היא התמקצעו בתחומה, מכירה אותו מכף רגל ועד ראש ויודעת לטפל בכל בעיה שרק יכולה לצוץ. זה לא הזמן לתת צ׳אנס לספק בתחילת דרכו – עבור עבודה מורכבת שכזו, חשוב לשים את הכדור ביידיים מנוסות.

אמינות

בסופו של דבר, אתם שמים את לב העסק שלכם בידיים של הספק, ועל כן חשוב שתוודאו את אמינותו. בדקו עם לקוחות קודמים ווודאו שהם ממליצים עליו ומעידים על האמינות שלו. בכדי לא להיתקל בטיפוסים לא מהימנים שרק מבטיחים הבטחות ולא יודעים לקיים, בקשו לראות ׳תיק עבודות׳ קודמות, לראות את העבודה בשטח ולהחליט בעצמכם האם מדובר בספק מהימן והגון.

אבטחה וגיבויים

חשוב מאוד לוודא כי הספק שתבחרו נוהג לבצע גיבויים מקיפים של כלל השרתים כולל הענן, ומחזיק במערכת אבטחה פנאטית, דקדקנית ומהימנה, כך שכל האתרים שברשותו בטוחים מכל תקלה, ואם יקרה הרע מכל – תמיד יהיה לכם גיבוי והדבר לא יפגע בתפוקת העבודה שלכם או בלקוחות שלכם.

מדוע דווקא וובגייט?

מחיפוש מהיר בגוגל תוכלו לראות כי יש מגוון חברות וספקים המציעים שירותי אחסון אתרי וורדפרס בישראל, והמבחר יכול להיות מאוד מבלבל למי שמנסה לבחור ספק עבור מיזם אינטרנטי כזה או אחר. אז מדוע כדאי לכם לבחור דווקא בוובגייט עבור שירותי אחסון אתרי וורדפרס בישראל? מה הם מביאים לשולחן ומה הם מציעים ללקוחותיהם?

כ-3 עשורים של ניסיון בתחום

כמעט ואין חברות אשר יכולות להתגאות ב-3 עשורי ניסיון בתחום אחסון אתרי וורדפרס בישראל. אך במקרה של חבר וובגייט, זה נכון – מדובר בחברה שפועלת ומובילה את תחום אחסון וורדפרס בישראל כבר למעלה מ-27 שנים רצופות, כך שלא משנה מה אתם צריכים, כמה מסובך הפרויקט שלכם או איך תרצו להקים את מיזם האינטרנט שלכם – וובגייט ידעו לטפל בכם מ-א׳ ועד ׳, לספק לכם שירות מקיף וממצה שיוודא כי כל מה שרציתם שיצא לפועל – יקרה על הצד הטוב ביותר.

התמחות בתחום אחסון וורדפרס בישראל

וובגייט גאה להיות מומחית בתחום אחסון אתרי וורדפרס בישראל, ומעניקה שירות מקיף ומגוון ללקוחותיה בכל תחום אחסון האתרים אך גם מעבר לו – משלב ההקמה, לניהול, אינטגרציה למוצרים המשתמשים בענן, אספקת שרתים יעודיים למיזם שלכם לצד אספקת שירותי רשת ותמיכה חכמים. חברת וובגייט יודעת כי ניהול עומסים וענייני תעבורה הם גורמים משמעותיים שיכולים לשפר את חווית הלקוחות שלכם פלאים – ואף להוות מה שיטה את הכף לטובתכם בסופו של יום – ועל כן היא נוהגת לבצע חלוקת תעבורה חכמה, שתפנה את הלקוחות שלכם למקום הקרוב ביותר, מבלי להתפשר על אבטחה (שניתנת באמצעות מגוון מוצרי WAF ומאיצי תכנים סטטיים גם כן) ברמה הגבוהה ביותר.

איתכם בכל שלב

לא משנה גודל הפרויקט שלכם, כשוובגייט מתחייבים אליו – הם איתכם עד הסוף. וובגייט מתגאים בשירות לקוחות שעושה מעל ומעבר עבורכם – וזמין לכל שאלה או בעיה, על כל צרה שלא תבוא. כשאתם בוחרים לעבוד עם וובגייט, ולהשתמש בשירות אחסון וורדפרס בישראל, אתם יודעים שאתם בידיים טובות, מהימנות ומקצועיות שלא יאכזבו אתכם.

שיווק דיגיטלי לעסקים

מתאימים את המוצר לצרכים שלכם

וובגייט יודעים שלכל לקוח צרכים שונים ויעדים שונים, ועל כן מציעים להתאים את כלל השירות שלהם עבור הפרויקט הספציפי של כל אחד. הם מעניקים שירות החל מהשלבים המוקדמים של המיזם האינטרנטי, שכולל בחירת פלטפורמת הפיתוח הייעודית לפי מחקר מעמיק של דרישות המיזם, חיבור הלקוח עם החברה המתאימה לו ביותר בתחום בניית האתרים ופיתוח אפליקציות, ואף עזרה בתהליך מציאת חברה לקידום אתרים כך שהלקוח יוצא מכוסה מכל הכיוונים, ומלווה בתהליך על ידי גורמים מקצועיים שדואגים להכל.

לסיכום

כל מי שמחפש שירות אחסון אתרי וורדפרס בישראל יודע, כי מדובר בתחום מורכב בעל מגוון של תצורות, וכדי לסנן את החובבנים מהמקצוענים – יש לבצע מחקר מעמיק שכולל בדיקה של כל שלב בתהליך העבודה של החברה, הספקים שעובדים איתה, שנות הניסיון שלה בתחום והיכולת שלה לדלבר עבורכם בדיוק את מה שאתם מחפשים. וובגייט מחזיקה ב-3 עשורים של ניסיון בתחום אחסון וורדפרס בישראל, ותדע להכווין אתכם וללוות את המיזם שלכם מהרגע הראשון ועד שהוא ישגשג. חברת Webgate מתמחה כמעט 3 עשורים באחסון אתרים מכל הסוגים ובמיוחד אתרי וורדפרס.

שאלות נפוצות
האם ניתן להקים אתר וורדפרס בלי שירות אחסון?
מה ההבדל בין אחסון משותף לבין אחסון VPS?
איך אפשר יכול להעביר את אתר הוורדפרס שלי לשרת אחר?
תהליך העברה כולל גיבוי האתר, העתקת קבצים ומסד הנתונים לשרת החדש, הגדרת הגדרות תצורה והפניית הדומיין לשרת החדש.
הירשמו עכשיו:
פוסטים אחרונים