בינה מלאכותית במדיה חברתית 5 כלים ייחודיים

שיתוף ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

בינה מלאכותית במדיה חברתית 5 כלים ייחודיים

בינה מלאכותית במדיה חברתית אינו קל יש אינספור ערוצים: טוויטר, פייסבוק, אינסטגרם, סנפצאט, טיקטוק , לינקדין, רק כדי להזכיר כמה. פוסטים לכתוב. גרפיקה לעיצוב. והרשימה ממשיכה עוד ועוד.

כדי להישאר בעניינים… ובכן, זו עבודה במשרה מלאה. אבל בינה מלאכותית עבור מדיה חברתית יכול להפוך אותו להרבה יותר ניהולי.

בינה מלאכותית יכולה לעזור לך להתמודד עם משימות רבות במהירות, בקלות ובכמות גדולה. זה אומר שאפשר לתכנן, להפיק, לתזמן ולנטר את התוכן שלך מהר יותר – כך שאפשר לחזור לחסוך זמן.

רוצה ללמוד איך להשתמש בבינה מלאכותית בשיווק המדיה החברתית שלך? בואו ניכנס לזה.

שיווק דיגיטלי לעסקים

מה זה בינה מלאכותית במדיה חברתית?

במונחים הפשוטים ביותר, בינה מלאכותית של מדיה חברתית מתייחס לכלים שיכולים לדמות אינטליגנציה אנושית כדי לבצע אוטומציה ואופטימיזציה של היבטים של שיווק במדיה חברתית.

בעצם, בינה מלאכותית פירושה "מכונות שעושות דברים שבדרך כלל דורשים אנשים אמיתיים וחיים." דברים כמו ניתוח מערכי נתונים, איחוד כמויות גדולות של מידע או נתונים, חישוב סכומים והסתברויות גדולים… דברים כאלה. לכן, כששומעים מונחים כמו "שיווק בינה מלאכותית" או "בינה מלאכותית במדיה חברתית", אנשים מדברים על בינה מלאכותית (מכונות שיכולות לשכפל אינטליגנציה אנושית) במיוחד למטרות שיווק.

אבל בינה מלאכותית אינו תחליף למשווקי מדיה חברתית.

כלי הבינה המלאכותית האלה מגדילים את המומחיות שלך במדיה החברתית כדי לעזור לך לעשות את העבודה שלך בצורה יעילה יותר, ולהגביר את המהירות של דברים כמו יצירת תוכן וניתוח קהל.

לחשוב על בינה מלאכותית כמו מעצמת על. רק, במקום להינשך על ידי עכביש, דמיין שננשך על ידי משפיע אינסטגרם קיצוני – ועכשיו אפשר לעשות את העבודה שלך פי חמישה או עשר מהר יותר.

כיצד נעשה שימוש ב-בינה מלאכותית במדיה חברתית?

ל-בינה מלאכותית יש כל מיני יישומים לשיווק. זה יכול לכתוב מודעות, דפי נחיתה ואפילו קוד מורכב. זה יכול לעצב תמונות, ליצור ולערוך סרטונים, לתמלל אודיו ועוד הרבה יותר. ובינה מלאכותית יכולה לעשות את כל הדברים האלה גם עבור מדיה חברתית.

הנה רק חלק מהדרכים בהן אפשר להשתמש בבינה מלאכותית בשיווק המדיה החברתית שלך:

  • ליצור תוכן חברתי. עד עכשיו, כולנו ראינו סוג של תוכן שנוצר בינה מלאכותית. כלי קופירייטינג בינה מלאכותית אלה יכולים לכתוב פוסטים חברתיים שלמים, אפילו להתאים אישית את המסרים לקהל היעד שלך ולהגביר מעורבות גבוהה יותר. בינה מלאכותית יכולה גם ליצור תמונות וסרטונים, ולעזור לך לשאוב זרם קבוע של תוכן חדש.
  • לספק שירות לקוחות. צ'אטבוטים של בינה מלאכותית משנים לחלוטין את הדרך שבה אנשים מתקשרים עם מותגים באינטרנט. אפשר להשתמש בבינה מלאכותית כדי לטפל באופן מיידי בבקשות תמיכה ובשאלות נפוצות, לספק זמני תגובה מהירים יותר ולהפחית את עומס העבודה על נציגי שירות לקוחות אנושיים.
  • זיהוי טרנדים חדשים. רוצה להישאר בידע? בינה מלאכותית יכול לזהות דפוסים מתפתחים ונושאים ויראליים בפלטפורמות חברתיות, לתת לך את המידע העדכני ביותר על נושאים פופולריים ולהבטיח שהתוכן שלך תמיד סופר רלוונטי.
לנתח את סנטימנט המותג.

כלי בינה מלאכותית יכולים למיין פוסטים, הערות וביקורות כדי לספק תובנות לגבי איך האנשים שלך מרגישים לגבי המוצרים או השירותים שלך. מידע זה יכול לתת לך הבנה מעמיקה יותר של הקהל שלך ולהסביר דרכים שבהן אפשר לשפר את התפיסה של המותג שלך.

עוד על: 8 בלוגים חמים של בינה מלאכותית.

למקד מודעות חברתיות.

עם היכולת שלו לנתח כמויות אדירות של נתוני משתמשים, AI יכול לחזות את סוג התוכן שהקהל שלך יעסוק בו ולהציע אילו מודעות צפויות להמיר – כלומר החזר טוב יותר על הוצאות פרסום.

וזה לא רק משווקים שמשתמשים בבינה מלאכותית במדיה חברתית. כיום, פלטפורמות חברתיות רבות משתמשות בבינה מלאכותית בעצמן. החל מהצעות העבודה והחיבור של לינקדאין ועד למודעות ממוקדות והמלצות תוכן של פייסבוק, בינה מלאכותית היא הכוח המניע שמניע את חוויות המדיה החברתית המותאמת יותר ויותר למשתמשים שלנו.

מהם היתרונות של AI עבור מדיה חברתית?

אולי כדאי לסכם את היתרונות של בינה מלאכותית לחברתי עם אימוג'י: 🤑

יש כיום 4.89 מיליארד משתמשי מדיה חברתית, ומספר זה צפוי לגדול ל-5.85 מיליארד עד 2027. ונתח השוק של בינה מלאכותית במדיה החברתית היה שווה כמעט 994.7 מיליון דולר ב-2021, צפוי לגדול ל-13 מיליארד דולר עד 2032— מה שאומר שאנחנו הולכים לראות הרבה יותר בינה מלאכותית עבור פלטפורמות כמו פייסבוק ולינקדאין במהלך השנים הקרובות.

לשווק מדיה חברתית, חובה להבין כיצד להשתמש בכלי AI אלה ביעילות. זו הדרך היחידה להבטיח שמנצלים את מלוא הכוח של ה-בינה המלאכותית כדי להשיג את יעדי מסע הפרסום שלך ולמקסם את החזר ה-ROI שלך בשיווק.

קורס שיווק דיגיטלי חינם

כמה מהיתרונות העיקריים של שימוש בבינה מלאכותית כוללים:

חיסכון בזמן: עם AI, אפשר ליצור תוכן באצוות ולתזמן אותו ימים, שבועות או אפילו חודשים לפני הזמן. זה נותן לך את החופש להתרכז בכיוונון האסטרטגיה שלך, ניתוח מה עובד (ומה לא), התאמת מסעות פרסום לביצועי שיא ועוד הרבה יותר.

  • לצמצם עלויות: בינה מלאכותית לא צריכה אוכל, לא ישנה ולא מתקשרת ל"חולה" כשבחוץ חם מהשמש. אפשר לפרסם תוכן בשעות לא שעות העבודה, לכתוב עבורך את תוכן הפוסטים ולנתח את הנתונים שלך ברקע – כל המשימות שעלולות לדרוש כמות עובדים נוספת.
  • לשפר את התוצאות: היכולות האנליטיות של בינה מלאכותית יכולות לזהות את ההיבטים של הקמפיינים שלך שאולי לא יצליחו כמצופה. זה יכול לתמוך בבדיקות (או לאפשר לך לבצע אופטימיזציה להמרות באופן אוטומטי), להבטיח ששיווק המדיה החברתית שלך מקבל מעורבות והמרות מקסימליות.
  • בינה מלאכותית היא לא רק עוד טרנד – זה משנה משחק של מדיה חברתית. ועם כלי השיווק הנכונים של AI, זה יכול לשנות לחלוטין את אופן העבודה שלך.

כלי הבינה המלאכותית הטובים ביותר עבור מדיה חברתית

כיום, משווקים משתמשים בכלי AI עבור כל כך הרבה חלקים שונים בתפקידם: שיווק בדוא"ל, SEO, ניתוח נתונים, אופטימיזציה, תמיכת לקוחות – וכמובן – מדיה חברתית.

הנה רק כמה דוגמאות לכלים המונעים בינה מלאכותית עבור משווקי מדיה חברתית:

1. כלי עיצוב (Canva)

אם צריך עזרה קטנה בעיצוב גרפיקה חברתית, ל-Canva יש את כלי הבינה המלאכותית בשבילך. Magic Design מבטיח לעזור לך להעלות תמונות מושכות תשומת לב מהר וקל יותר מאי פעם.

השימוש ב-Magic Design הוא פשוט כמו העלאת מדיה משלך, ואז להנחות לו ליצור כל מספר של עיצובים ייחודיים ומותאמים אישית. ובדיוק כמו המוצרים האחרים של Canva, לא צריך להיות מעצב גרפי כדי להיות מסוגל ליצור בטחונות יפהפיים, על המותג, שניתן לשנות את גודלם בלחיצת כפתור עבור כל ערוצי המדיה החברתית שבהם משתמשים.

3. כלי פרסום ותזמון בינה מלאכותית: ViralPost (Sprout Social)

בינה מלאכותית היא לא רק כתיבת תוכן או עיצוב תמונות. ניתוח נתונים הוא היבט מכריע בניהול מדיה חברתית – וגם AI יכול לעזור בכך.

כאשר מתזמנים תוכן לשבועות או חודשים, זה יכול להיות קשה להחליט את הזמנים הטובים ביותר לפרסם בכל ערוץ חברתי. ViralPost משתמש ב-בינה מלאכותית כדי לנתח את נתוני מעורבות הקהל שלך ולקבוע את זמני הפרסום האופטימליים עבור המותג שלך, לפשט את תהליך התזמון שלך ולמקסם את טווח ההגעה שלך.

4. כלי לניתוח מדיה חברתית בינה מלאכותית: ContentStudio

אם כבר מדברים על ניתוח נתונים: ContentStudio מדווח על כל מה שצריך לדעת על הביצועים של חשבונות המדיה החברתית שלך בכל ערוץ. לקבל תובנות יומיות המופעלות על ידי בינה מלאכותית, ליצור ולשתף דוחות הניתנים להתאמה אישית – הכל כחלק מפלטפורמה הכוללת תזמון לאחר תזמון ויצירת תוכן בינה מלאכותית.

5. כלי האזנה חברתית בינה מלאכותית

אם אסטרטגיית המדיה החברתית שלך כוללת מעורבות תכופה בכמה פלטפורמות, אז הקשבה חברתית היא הכרחית – אבל היא גם יכולה להיות די מייגעת.

כלים כמו Sprinklr משתמשים בבינה מלאכותית ולמידת מכונה כדי לבצע את ההקשבה החברתית עבורך, ועוזרים לך לזהות נושאים, מגמות ואפילו משפיענים החשובים ביותר ללקוחות וללקוחות פוטנציאליים שלך.

מודעת פרסום

כלי לניתוח סנטימנטים בינה מלאכותית

האם אנשים בדרך כלל מרוצים מהמותג שלך? האם הם מקשרים את המותג שלך לרגשות חיוביים או שליליים?

להבין את זה בכמה ערוצים יכול להיות מרתיע. Brand24 עושה זאת עבורך ברשתות חברתיות, פורומים, ערוצי חדשות, פודקאסטים ואפילו בלוגים וניוזלטרים, כך שאפשר לנתח את כל הרגשות השונים הקשורים למותג שלך.

AI משנה מדיה חברתית – ומשווקים צריכים להתכונן

אף אחד מהכלים האלה לא ישנה את השיווק – שלא לדבר על המדיה החברתית – בעצמו. אבל ביחד, הם מדגימים את תחילתו של שינוי עצום באופן שבו אנו יוצרים תוכן, מנתחים מידע ומעורבים עם הקהלים שלנו באינטרנט.

ככל שה-AI ממשיך להשתפר (וככל שאנו משתפרים בשימוש בו, ברור שהדרך בה אנו עושים שיווק במדיה חברתית עומדת להשתנות לחלוטין.

בינה מלאכותית מוכנה להגדיר מחדש את האסטרטגיות שלנו, ולהפוך אותן להתאמה אישית יותר.

עברו לדף הבית: שיווק דיגיטלי לעסקים.

הירשמו עכשיו:
פוסטים אחרונים