איך לפתוח עסק שיווקי בחינם?

שיתוף ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

איך לפתוח עסק שיווקי בחינם?

אין הרבה עסקים שאתה יכול להקים בחינם, אבל סטארט-אפים שיווקיים הם היוצאים מן הכלל. אם יש לך את הכישורים הנכונים ואתה מוכן לעשות עבודה קשה מראש, עסק שיווק לוקח מעט או בכלל לא עלויות הקמה.

שלבים

ארגן את הפונקציות הבסיסיות של מנהל עסקים. אתה צריך חשבון בנק, כתובת עסק, כרטיס תעריף שירות ושם עסק. פתיחת עסק שיווקי בחינם פירושה בדרך כלל שתחילה עליך להשתמש בכתובת הבית שלך, בחשבון הבנק האישי שלך ובשם שלך לצורכי תשלום.

קבע את הנישה שלך. מה אתה מוכר ולמי? התחל על ידי שימוש במיומנויות שכבר יש לך, כגון כתיבה, עיצוב אתרים ואומנות גרפית. חפש תעשיות מוכרות.

שקול את סוג העסקים שאתה הכי רוצה לשרת. לעתים קרובות זה קל יותר אם אתה מתמחה בענף ספציפי כאשר אתה מתחיל. מכיוון שהוא נותן לך הצעת מכירה ייחודית על פני מתחרים.

ערכו תוכנית שיווקית. נצל את היתרון של תבניות תוכנית שיווק בחינם באינטרנט, או פשוט השתמש בלוח שנה כדי לרשום את היעדים שלך. כלול את 4 בתוכנית השיווק העסקית שלך: מוצר, מחיר, קידום ומיקום.

כיצד לפתח אסטרטגיה שיווקית

ערכו רשימה של השוק הפוטנציאלי שלכם. פנה לחברים, קבוצות מקומיות ומקומות שבהם אתה עושה עסקים. אם אתה חובב אופנועים, התחל עם קבוצות אופנוענים, חנויות אופניים או עסקים קשורים. אם יש לך רופאים, עורכי דין או יזמים במשפחה, בקש מהם הזדמנות להציע הצעה לפרויקט האינטרנט, החוברת או האירוע הבא שלהם.

פרסם את העסק השיווקי שלך באינטרנט. חפש אתרי אינטרנט המציעים נסיונות חינם או שירותים בחינם כדי לעזור לך להתחיל. בסופו של דבר, אתה צריך אתר אינטרנט עם שם דומיין משלך. עם זאת, אתה יכול להתחיל על ידי שימוש באתרים חינמיים מספק תבנית עסקית נחמדה.

קשר את כל המדיה החברתית האישית שלך כגון פייסבוק, טוויטר ולינקדאין לבלוג החדש שלך, דף האינטרנט או המידע המקוון שלך. בקש מחבריך "לשתף" או להעביר את החדשות על עסק השיווק החדש שלך. העסק החדש שלך חייב להראות ללקוחות שאתה יודע איך להשתמש במשאבים העדכניים ביותר ביעילות.

שווק את העסק שלך כל הזמן. כל אימייל שאתה שולח צריך לכלול מידע על העסק השיווקי החדש שלך בצורה של כתובת אינטרנט, סלוגן או דומה בתחתית. חגים הם הזדמנויות לשתף ברכה מדף הפייסבוק העסקי שלך. מפגשים חברתיים מהווים הזדמנות להזכיר את העסק החדש שלך.

קבל הפניות. ברגע שיש לך לקוח או ליד, בקש מהם לספר לאחרים עליך. שקול להציע הנחה על הפרויקט הבא שלהם כאשר הם מביאים לך לקוחות חדשים

הירשמו עכשיו:
פוסטים אחרונים