כיצד ליצור מודעות דואר אלקטרוני?

שיתוף ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

כיצד ליצור מודעות דואר אלקטרוני?

אז כיצד ליצור מודעות דואר אלקטרוני? פרסום באמצעות דואר אלקטרוני יכול להיות דרך משתלמת להגיע ללקוחות פוטנציאליים או לקוחות פוטנציאליים, במיוחד כאשר אתה יוצר מודעות שפונות אל הקהל שלך ומושכות את תשומת הלב. כדי ליצור מודעת דוא"ל יעילה, תצטרך לפתח קופירייטינג ישיר ומציין בבירור את מטרת מודעת הדוא"ל.

תצטרך גם להכין מסע פרסום ממוקד, תוך שימוש בתוכנות, ספקי השירות והשיטות הטובות ביותר על מנת למקסם את טווח ההגעה שלך – וכדי להימנע מסימון כשולח דואר זבל.

השקיעו בתוכנה טובה לשיווק אימייל.

תוכנת פרסום בדוא"ל מקלה על השקה ושליחה של מסע פרסום. האחד עבורך תלוי במספר גורמים. כמה אנשי קשר יש לך? כמה אתה מוכן לשלם? חלק מהשירותים הם בחינם בעוד שאחרים כוללים נסיונות מוגבלים. התמחור מבוסס לפעמים על מספר המנויים, ולפעמים על כמות ההודעות שאתה שולח בחודש.

כתיבה שיווקית

קחו בחשבון גם כמה אתם מתכננים לגדול. גידול בגודל עשוי בהחלט להשפיע על העלויות שלך – תוכניות כמו iContact ו-Constant Contact דוחפות אותך לתמחור בנפח גדול של 15,000 ו-10,000 מנויים, למשל.

קחו בחשבון שתוכניות מסוימות מציעות יותר תמיכה, ניהול אנשי קשר וכלים סטטיסטיים שיעזרו לכם לנתח את הפרסום שלכם.

אז כיצד ליצור מודעות דואר אלקטרוני?

החלט מה להציג בפרסומות שלך כדי שתדע במה להתמקד. חשבו היטב ואסטרטגית. בחר פריטים פופולריים או מבוקשים. לאחר מכן, קבל תמונות לשימוש באימיילים שלך, רשום תיאורים או סיכומים עבור האתר שלך, ורכז קישורים שינתבו לקוחות פוטנציאליים לעמוד של כל מוצר.

עוד על: כיצד ליצור חנות שופיפיי?

אל תגזים בבחירה. הצרכנים עלולים להיות המומים אם תפציץ אותם במיילים על מגוון רחב של מוצרים. שמור אותו בעשרה פריטים או פחות.

בחר ספק שירות מתאים.

ספקי שירות מסוימים יגבילו את מספר האימיילים שאתה שולח. שים לב למדיניות של ספק השירות שלך לגבי שליחת דואר אלקטרוני. חלקם, כמו AOL ו-Yahoo, יפסיקו לשכפל מיילים לנמענים רבים.

מצא במקום שירות ידידותי לפרסום. ספקים כמו MailChimp, Campaigner, Vertical Response או Constant Contact, למשל, עשויים לאפשר לך לשלוח אימיילים כפולים לנמענים שעלולים להיות בלתי מוגבלים.

חברות מסוימות, כמו Benchmark, יאפשרו לך לשלוח מיילים לנמענים רבים, אך יש להן גם תכונות מיוחדות. לדוגמה, אתה יכול למצוא ספקים המספקים תבניות מוכנות למיילים, שאותן תוכל לשנות כדי להתאים לצרכים שלך. הם יכולים גם לעזור לך לנהל את הנוכחות של העסק שלך במדיה החברתית.

עוד על: מהי אסטרטגיה שיווקית?

התרחק מהוספת ביטויים שהם ספאם.

אנשים לא יראו את המודעות שלך אם הן מסומנות כספאם. ספקי שירות מעדכנים כל הזמן את האלגוריתמים שבהם הם משתמשים כדי לזהות ולחסום דואר זבל.

עם זאת, יש דברים מסוימים שכדאי להימנע מהם אם אתה רוצה לוודא שהודעות הדואר האלקטרוני שלך לא יתלכדו יחד עם אלה של שולחי דואר זדונים. ככלל, יש כמה גורמים שיש לקחת בחשבון.

נכנסת לרשימה השחורה? לעתים קרובות ספקי שירות שומרים "רשימות שחורות" של כתובות דוא"ל שנחסמות אוטומטית. למרות שהרשימות האלה מיועדות לספאמרי דואר זבל גדולים, אם איכשהו הגעת לאחד, כנראה שתצטרך להתחיל מההתחלה, עם כתובת חדשה.

קורס שיווק דיגיטלי חינם

האם אתה ברשימה לבנה? בניגוד לרשימות שחורות, אתה רוצה להיות ברשימה לבנה. אלו כתובות שספקי שירות אישרו מראש למשלוח לתיבות דואר נכנס. ספקי שירות מרכזיים דורשים ממך לעתים קרובות להגיש בקשה כדי לקבל על אחד.

האם יש לך רשימת מיילים פעילה? ספקי שירות נוטים יותר לסמן מיילים שהועברו לחשבונות לא פעילים, או ששיעור הפתיחה שלהם נמוך מאוד. עדכן את רשימות הדוא"ל שלך!

הימנע משימוש בביטויי "ספאמי" נפוצים כמו "לחץ כאן!"; שימוש מוגזם בסימני קריאה; שימוש בכל האותיות הגדולות; או באמצעות גופנים צבעוניים.

ספק קישור לביטול הרשמה. הקפד לכלול אפשרות בהודעות הדוא"ל שלך כדי לנמענים לבטל את המנוי מהרשימה שלך. אחרת, אתה יכול להיות כפוף למדיניות נגד ספאם. הנמענים יכולים לדווח עליך על שליחת הודעות דוא"ל לא רצויות וכתובת הדוא"ל או האתר שלך עשויים להיות מושבתים.

עוד על: כיצד להפעיל חנות שופיפיי?

לחוק ספאם יש הנחיות קפדניות לאפשר ללקוחות לבטל את המנוי. אתה יכול לעמוד בפני קנסות של עד 120,000 שקל עבור כל הפרה. ודא שאתה פועל לפי החוק.

כתוב שורת נושא מושכת תשומת לב.

שורת הנושא שלך צריכה לתאר את תוכן האימייל. יחד עם זאת, אתה רוצה למשוך את תשומת הלב של הקורא מבלי להיראות כדואר זבל פוטנציאלי. לדוגמה, כשאתה מפרסם מבצע בחנות המקוונת שלך, כוון למשהו שכתוב כמו "מבצע על כל המלאי – בסוף השבוע הזה בלבד!

שוב, הימנע מביטויי ספאם נפוצים: "הרוויח כסף!" "תעשה כסף עכשיו!" סמלים "דחופים" יגרמו למחיקת האימיילים שלך. ספקי שירות עשויים גם לסמן אותם כספאם.

הקפידו על שורת הנושא קצרה ועניינית. תיבות דואר נכנס בדרך כלל מציגות רק כ-60 תווים משורת הנושא של דוא"ל; טלפונים ניידים מציגים רק כ-30 תווים. חשוב לצמצם את ההודעה לכמה שפחות מילים, אולי שש עד שמונה. כמה שיותר קצר יותר טוב.

הירשמו עכשיו:
פוסטים אחרונים