שימוש במדיה כדי לשווק את העסק שלך?

שיתוף ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
תוכן העניינים

כיצד להשתמש במדיה חברתית כדי לשווק את העסק שלך?

אם יש לך עסק קטן, תוכל לחסוך כסף על ידי העברת יותר ממאמצי השיווק הלא מקוונים שלך לנוכחות מקוונת. פתיחת חשבון מדיה חברתית היא חינמית, קלה ויכולה לעזור לך להגביר ביעילות את הנוכחות המקוונת של החברה שלך. לימוד כיצד לשווק את העסק שלך באמצעות מדיה חברתית יכול לעזור לך להגיע ללקוחות הנוכחיים שלך תוך מיקוד ללקוחות עתידיים פוטנציאליים.

הגדרת פלטפורמת המדיה החברתית שלך

זהה את קהל היעד שלך. באופן כללי, לעסק שלך יש קהל יעד מפוצל: ישנם הלקוחות הקיימים של העסק שלך (הנכסים הנוכחיים שלך), והלקוחות הפוטנציאליים שלך (לקוחות היעד שלך).

קמפיין שיווקי מוצלח במדיה החברתית צריך לגרום ללקוחות הנוכחיים להרגיש שהם שומעים ומעריכים אותם ובמקביל לפנות ללקוחות פוטנציאליים באופן שמקדם את העסק שלך.

התחל על ידי זיהוי בסיס הלקוחות הנוכחי שלך. האם הם בדרך כלל מבוגרים צעירים או בגיל העמידה? צעיר יותר?

חשבו על סוגי המדיה החברתית שבסיס הלקוחות הקיים שלכם עשוי להשתמש בהם. אתה יכול לערוך סקר לא רשמי על ידי שאילת לקוחות, בזמן שהם מבצעים את הרכישות הרגילות שלהם.

בניית אתרים בחינם האם כדאי

תצטרך לעשות כמה תחזיות לגבי בסיס הלקוחות הפוטנציאלי שלך.

תסתכל על פלטפורמות המדיה החברתית של המתחרים הגדולים שלך, כדי לראות מה הדמוגרפיה שעוקבת אחריהם באינטרנט.
התחל לייצר תוכן שפונה לקהל הלקוחות שלך וכולל מבצעים ומכירות. אתה יכול גם ליצור תוכן שמסביר את המותג שלך וכיצד אתה שונה מהמתחרים.

עוד על: איך להיות אשת עסקים מצליחה?

הירשם לפלטפורמת המדיה החברתית שלך.

לאחר שזיהית את קהל היעד שלך, אתה מוכן להירשם לחשבון מדיה חברתית. חשבונות מדיה חברתית הם בחינם ובדרך כלל קלים לניהול, אך תרצה לבדוק את ההנחיות ותנאי המשתמש של כל פלטפורמה בהתייחסות לחשבונות עסקיים; הם עשויים להיות שונים מאלו של חשבונות אישיים.

כמה מפלטפורמות המדיה החברתית הנפוצות ביותר כוללות:

  • פייסבוק: הפלטפורמה הזו היא הטובה ביותר אם אתה מנסה להגיע לקהל רחב יותר על פני מספר דמוגרפי.
  • טוויטר: זוהי פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית נוספת, אך פופולרית בעיקר בקרב בני דור המילניום ודורות צעירים אחרים.
  • Google+: מכיוון שהוא מקושר לגוגל, Google+ נחשבת לפלטפורמת המדיה החברתית הטובה ביותר להגדלת תוצאות האופטימיזציה של מנועי החיפוש (SEO) של העסק שלך.
  • אינסטגרם: פלטפורמת מדיה חברתית מבוססת תמונה זו פופולרית מאוד בקרב מתבגרים ומבוגרים מתחת לגיל 35.
  • Pinterest: פלטפורמה זו בעלת נושא ויזואלי עובדת בצורה הטובה ביותר אם יש לך תמונות רלוונטיות לשתף. זה יכול להיות יעיל מאוד במיקוד לקהל נשים בין 30 ל-50 שנים.
  • Yelp: אתר זה מאפשר ללקוחות לפרסם תמונות, לדרג את העסק שלך ולהשאיר ביקורות על סמך השירות והניסיון שלהם. זו גם דרך מצוינת לפרסם.

שקול להשתמש במנהל מדיה חברתית. אנשים רבים חושבים שמנהל מדיה חברתית דורש שכירת צוות נוסף לניהול חשבונות מקוונים. עם זאת, אתה יכול לנהל את הנוכחות המקוונת שלך מבלי להעסיק עובדים נוספים, ועדיין לשמור על שליטה על הנוכחות המקוונת של העסק שלך. מנהלי מדיה חברתית מקוונת הם בדרך כלל חינמיים ויכולים לעזור לך לשפר את הנוכחות של העסק שלך במדיה החברתית תוך מעקב אחר הפנייה המקוונת שלך.

שיווק באינסטגרם

מנהלי מדיה חברתית מקוונת כמו HootSuite ו-Ping.fm מאפשרים לך לנהל את כל חשבונות המדיה החברתית שלך בכל הפלטפורמות באתר אחד.
תוכל לתזמן פוסטים והודעות, לסקור עד כמה הפוסטים שלך מצליחים להגיע לקהל שלך, ולראות כל אזכור של העסק שלך על ידי משתמשים באינטרנט.

מנהלי המדיה החברתית המקוונת האלה הם בחינם, אבל יש גם מנהלי מנויים בתשלום.

שירות בתשלום יאפשר לך ליצור אנשי קשר מהעוקבים שלך במדיה החברתית כדי לעקוב אחר מידת ההצלחה שלך במעורבותם.

הגעה ללקוחות שלך

תן לאנשים לדעת שאתה במדיה החברתית. ייתכן שתשיג משיכה מסוימת עם אנשים שמחפשים באופן עיוור את דף המדיה החברתית שלך, אבל הדרך הטובה ביותר לקדם את הנוכחות המקוונת שלך היא ליידע אנשים על כך. ספר ללקוחות שלך שאתה מקוון עכשיו, או שקול לשים רישום קטן ליד הקופה או בחלון שלך. אתה יכול גם לספק את שם המשתמש או הידית עבור חשבונות המדיה החברתית שלך בכרטיסי הביקור שלך.

הודע ללקוחות שאתה מגדיל את הנוכחות שלך באינטרנט.

הקפד לעקוב או לשלוח בקשות חברות ללקוחות הקבועים והנאמנים שלך.

מצא חברים ועוקבים באינטרנט. לאחר שהקמתם חשבון מקוון, תצטרכו למשוך עוקבים וחברים שיצפו בפוסטים שלכם. התחל עם הלקוחות הנוכחיים, ופעל לקראת הגעה לקהל רחב יותר ויותר של לקוחות עתידיים פוטנציאליים.[10]
נסו לפנות ללקוחות הנוכחיים תחילה. אתה רוצה שהם ידעו שהנאמנות שלהם מוערכת.

עליך לפנות גם למפיצים המקומיים שלך, כולל כל עסק שמוכר או מקדם את הסחורה שלך.

אתה יכול להרחיב את הקהל שלך באינטרנט על ידי חיפוש מילות מפתח ומונחים פופולריים, ולאחר מכן סמן לייק ושיתוף של פוסטים אלה או מעקב אחר האנשים או העסקים המקומיים שפרסמו אותם.

שיווק ופרסום

התחל לפרסם ברשתות החברתיות. הפוסטים שלך במדיה החברתית צריכים להיות יותר מסתם קידום עצמי.

אתה יכול לפרסם מידע על העסק שלך, מידע רלוונטי על התעשייה בה אתה עובד, ולשתף (או לפרסם תמונות משלך) של לקוחות שפוקדים את העסק שלך ונהנים ממנו.
פרסם תמונות כדי להציג את המוצר שלך. אם העסק שלך כולל שירות במקום מוצר, צלם תמונות של העובדים שלך עובדים או של לקוחות מרוצים מחייכים.

אתה יכול להציע סוג של עסקאות לעוקבים שלך. ערכו הגרלה שבה משתמשים צריכים לשתף פוסט כדי להיכנס כדי לזכות.

זכור את קהל היעד שלך. אם הלקוחות שלך נוטים להיות בפנסיה, ייתכן שהם לא יודעים מה הם האשטאגים או מה המשמעות של סלנג או קיצורים באינטרנט.
זכור שפלטפורמת המדיה החברתית שלך היא ייצוג של העסק שלך. אתה יכול ליהנות, אבל שמור על הפוסטים שלך מקצועיים.

עברו לדף הבית: שיווק דיגיטלי לעסקים.

הירשמו עכשיו:
פוסטים אחרונים