איך ללמוד שיווק באינטרנט?

שיתוף ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

תוכן העניינים

איך ללמוד שיווק באינטרנט?

אם אתה מנסה להיכנס לשיווק באינטרנט, ייתכן שאתה מרגיש המום מכל המידע על הנושא שקיים בחוץ. אל תדאג! שיווק באינטרנט אולי נראה מבלבל בהתחלה, אבל למעשה זה לא כל כך קשה ללמוד ולתרגל. מאמר זה ידריך אותך בסוגים השונים של איך ללמוד שיווק באינטרנט שאתה צריך להכיר כדי שיהיה לך בסיס איתן לבנות עליו. אנחנו גם נראה לך איך אתה יכול ללמוד ולתרגל שיווק באינטרנט בעצמך.

סוגי שיווק באינטרנט

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO): קידום אתרים כולל כוונון עדין של התוכן שלך כך שסביר יותר שהוא יופיע במנועי חיפוש שונים. עם שיווק SEO, תחקור מילות מפתח פופולריות, או מילים וביטויים ספציפיים שאדם עשוי להשתמש בהם במהלך החיפוש המקוון שלו.

SEO עוזר לשלב מילות מפתח אלו בתוכן המקוון שלך, מה שעוזר לתוכן שלך להתבלט בתוצאות החיפוש. עם זאת, יש יותר ב-SEO מאשר רק מילות מפתח – אופטימיזציה של האתר שלך ופרסום תוכן רלוונטי ובזמן הם גם חשובים.

לדוגמה, אם אתה מנהל בלוג יצירה, אתה עשוי לכלול ביטויים כמו "תפרי סרוגה", "תבניות סרוגה" או "תבניות סרוגה בחינם" בפוסט בבלוג שלך. עם זאת, תרצה לעשות זאת באופן אורגני, מכיוון שזבלת ספאם בתוכן שלך במילות מפתח יסיח את דעת הקוראים ולא ישפר את דירוג החיפוש שלך.

למידע נוסף על קידום אתרים, אתרים כמו הבלוג המרכזי של מנהל האתרים של Google, יומן החיפוש למנועי חיפוש, השולחן העגול של מנוע החיפוש ומצב הדיגיטל הם כולם משאבים מצוינים.

פרסום בגוגל

פרסום בתשלום לפי קליק (PPC): PPC מאפשר לך לשווק את עצמך בפלטפורמות אינטרנט אחרות. באמצעות פלטפורמות כמו Google Ads, תוכל ליצור מודעות מקוונות מותאמות אישית שיופיעו בתוצאות החיפוש. אתה משלם לפלטפורמה שמארחת את המודעות שלך (כמו Google) בכל פעם שמישהו לוחץ עליהן.

עם PPC, אתה מגדיר תקציב למודעות שלך, שיכול להופיע בטאבלט, בטלפון או במחשב של אדם.

שיווק במדיה חברתית: שיווק במדיה חברתית הוא בערך כמו שזה נשמע: שיווק העסק שלך בפלטפורמות שונות של מדיה חברתית, כמו פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם. עם שיווק במדיה חברתית, בדרך כלל תיצור לוח זמנים לפרסום כך שאתה מפרסם באופן קבוע תוכן חדש ומתקשר עם העוקבים שלך.

באופן כללי, שאפו להקדיש 80% מהפוסטים שלכם לתוכן לא מקדם (תוכן שהעוקבים שלכם ימצאו מעניין אבל לא מנסים למכור להם משהו), והשאר 20% לתוכן פרסומי. לרוב, אנשים לא מחפשים להימכר להם ברשתות החברתיות, אז אתה לא רוצה להפציץ אותם עם יותר מדי פרסומות. תוכן לא מקדם עדיין טוב לעסק שלך – הוא מגביר את המעקב שלך ואת המודעות למותג.

שיווק בדוא"ל: עם שיווק בדוא"ל, אתה מעודד לקוחות (או לקוחות פוטנציאליים) להירשם לרשימת התפוצה שלך עם דברים כמו הנחות והצעות בלעדיות. לאחר שתהיה לך רשימת תפוצה, תוכל להתחיל לשלוח מיילים פרסומיים שגרתיים שיאפשרו למנויים שלך לדעת על המוצרים והשירותים שלך, כולל כל מכירות ועדכונים מרגשים.

הודעות דוא"ל אלו הן דרך מצוינת ליצור אינטראקציה עם הלקוחות שלך, לקדם את העסק שלך ולעורר פוטנציאל נאמנות עתידית.

שיווק בדוא"ל הוא זול מאוד ויש לו פוטנציאל להגיע להרבה אנשים שונים.
לדוגמה, תוכל לשלוח קמפיין דוא"ל עונתי כדי ליידע את קהל היעד שלך על מכירה קרובה.

שיווק תוכן: שיווק תוכן כרוך במשיכת לקוחות לאתר האינטרנט שלך עם תוכן איכותי ומועיל הרלוונטי לעסק שלך. הבאת אנשים לאתר שלך עם תוכן מועיל היא דרך מצוינת להגביר את המודעות למותג ולשכנע אנשים לנקוט בפעולה (כמו קניית המוצר או השירות שלך). התוכן שאתה מייצר יכול לכלול פוסטים בבלוג, אינפוגרפיקה, סרטונים, פודקאסטים ועוד.

לדוגמה, אם החברה שלך מוכרת מוצרי בריכה, תוכל לפרסם סדרה של פוסטים בבלוג שעוזרים לקוראים לפתור בעיות ולתקן בעיות נפוצות בבריכה. בתוך הפוסטים האלה, תוכל להמליץ על מוצרים ספציפיים שהקוראים עשויים להזדקק להם ושהחברה שלך מוכרת.

שיווק ופרסום

תמיכה נוספת

קרא מאמרים על בלוגים שיווקיים. שיווק באינטרנט הוא תחום מאוד נגיש – למעשה, הרבה אנשי מקצוע מפרסמים את התובנות, הטיפים והטריקים שלהם בבלוגים שלהם. הקדישו זמן במהלך השבוע לגלול בין פוסטים שונים בבלוג, שיכולים לעזור לכם ללמוד את חבלי השיווק הדיגיטלי.

האזינו לפודקאסטים שיווקיים. סמן כמה פודקאסטים שונים להאזנה במהלך השבוע.

הירשם לשיעורי שיווק מקוונים בחינם. בדוק את תחום השיווק באינטרנט באמצעות קורסים חינמיים, כמו אתגר השיווק המקוון של Google. אתרים אחרים, כמו קורס שיווק דיגיטלי נכנס פלוס הסמכה רשמית וקורס שיווק דיגיטלי מהיר במדיה חברתית הם מקומות נהדרים נוספים להתחיל בהם.

למד דרך ניסיון. צור קמפיינים שיווקיים באינטרנט עבור קבוצות קהילתיות, או חפש הזדמנויות ללא תשלום המאפשרות לך לתרגל SEO, PPC או סגנונות שיווק באינטרנט אחרים. הדרך הטובה ביותר ללמוד ולהרגיש בטוח בשיווק דיגיטלי היא באמצעות יישום חי ומעשי

הירשם לאוניברסיטה עם תוכנית שיווק באינטרנט. בתי ספר מסוימים מציעים תארים ספציפיים לתואר ראשון בשיווק באינטרנט – זה יכול להגדיר אותך להצלחה בקריירת גיוס כספים, יחסי ציבור או ניהול מכירות. הירשם במכללה מקומית, או חפש אוניברסיטאות מקוונות לקבלת אפשרויות לימוד גמישות יותר.

בתי ספר מציעים תארים מקוונים בשיווק באינטרנט. תוכניות שיווק ושיווק דיגיטלי הן גם אפשרויות מצוינות.
אתה לא בהכרח צריך תואר שיווקי כדי לקבל עבודה בשיווק. אתה רק צריך להשתמש בתואר שלך כדי להכניס רגל לדלת של מחלקת השיווק של החברה.

צור אתר אם אתה מנהל עסק משלך. מדיה חברתית היא דרך מצוינת לרשת ולשווק את עצמך באינטרנט, אבל היא לא מספיקה בפני עצמה. פתח אתר שמסביר מה העסק שלך עושה – האתר הזה לא צריך להיות סופר מתקדם, אבל הוא צריך לעבוד בטלפונים ובטאבלטים. אתר אינטרנט משלך ייתן לך את ההזדמנות לתרגל את כישורי השיווק שלך באינטרנט.

פלטפורמות כמו שופייפי יכולות לעזור לך לפתח אתר.

צפו בדף הבית: שיווק דיגיטלי לעסקים.

הירשמו עכשיו:

פוסטים אחרונים