כיצד להשיג רישום עסקי בגוגל מיי ביזנס?

שיתוף ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

תוכן העניינים

כיצד להשיג רישום עסקי בגוגל מיי ביזנס?

מכיוון שגוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם, הקמת רישום עסקי בחינם יכולה לעזור לך להגדיל במהירות את בסיס הלקוחות שלך כאשר אנשים מחפשים את המוצרים או השירותים שמציעים. מאמר זה ילמד אותך כיצד להגדיר רישום עסקי בגוגל מיי ביזנס כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים חדשים.

קבלת הרישום העסקי שלך ב-גוגל

עבור לאתר "גוגל לעסק שלי" של גוגל. זהו האתר הספציפי לעסק של גוגל. על מנת להשתמש במלואו באתר, תצטרכו ליצור חשבון גוגל או להיכנס לחשבון קיים. זה יכול להיות החשבון שבו אתה משתמש עבור Gmail או Google Drive

לחפש את העסק שלך.

לחצו על "כניסה" ואז לחפש את העסק שלך לפי שם או כתובת. אם רואים את העסק שלך כבר רשום, אפשר לתבוע אותו בתור שלך. אם אינך רואה אותו, לחץ על "לא, אלה לא העסקים שלי" וצריך להזין מידע משלך.

מה זה SEO - נועם שיווק דיגיטלי

למלא את טופס ההרשמה עם מידע על העסק שלך. להזין את הכתובת, מספר הטלפון ושם העסק המלא שלך אם הוא עדיין לא קיים.

לאחר מכן, צריך להוסיף תמונות או מידע אחר, כגון:

  • עד 5 קטגוריות שונות לרשימת העסק שלך.
  • שעות הפעילות שלך.
  • אילו אמצעי תשלום העסק מקבל.
  • מה באמת מיוחד בעסק שלך.
  • קישור לסרטון על העסק שלך אם יש לך כזה.

כשנסיים, גוגל תבקש לאמת את הרישום שלך.

אפשר לבחור בין שיתקשרו למספר הטלפון הרשום במודעה או שליחת גלויה. שיטת הטלפון מהירה הרבה יותר, והמודעות שלך יופיעו כמעט מיד אם תאמת באמצעות שיטה זו. שיטת הגלויה תארך בין שבוע לשבועיים וכוללת הזנת מספר האימות שעל הכרטיס בגלויה.

קראו עוד על: בינה מלאכותית במדיה חברתית 5 כלים ייחודיים.

לערוך את הרישום שלך אם אין לך כתובת פיזית.

עסקים הניידים או משרתים לקוחות בביתם יכולים לרשום את עצמם כעסק "תחום שירות" ולא כחלון ראווה פיזי. כדי להגדיר את עצמך בצורה זו, להיכנס לחשבון גוגל לעסק שלי ועבור אל "לערוך מידע". לחצו על "כתובת" ולאחר מכן לחצו על התיבה של "אני מספק מוצרים ושירותים ללקוחות שלי במיקומם" מתחת לתיבת הכתובת. מכאן אפשר להזין את הערים או המיקוד שהעסק שלך משרת.

אפשר גם להזין מידע זה כרדיוס מסביב למיקומך (בתוך 50 מיילים מ___).
ייתכן שיהיה צורך לאמת מחדש רישומי עסקים מסוימים אם הכתובת שלהם תשתנה

שמירה על הרישום שלך

לוודא שהרישום שלך נשאר מדויק. לבדוק באופן קבוע את המידע שלך כדי לוודא שהוא מעודכן ומדויק. לעדכן את הרישום שלך עבור מוצרים/שירותים חדשותיים, שינויים בשעות שלך וכל מידע חשוב אחר שעשוי להשתנות עם הזמן.

בנוסף, גוגל עשויה לשאוב מידע מצדדים שלישיים, כמו אתרי ביקורות, כדי להוסיף לרישום שלך. לוודא שמידע זה נכון ולמחוק או לערוך אותו אם אינו נכון.

לקרוא והגיב לביקורות.

הפלטפורמה העסקית של גוגל מאפשרת לכם לקרוא ביקורות שהשאירו לקוחות. פעולה זו יכולה לתת לך מושג מה עושים ומה אפשר לשפר. בנוסף, אפשר להגיב לביקורות אלה כבעל עסק מאומת. בתגובות שלך, אפשר למצוא דרך לעזור ללקוח לא מרוצה או להודות ללקוח המאושר על העסק שלו.

בכל פעם שיש לך לקוח מרוצה, לבקש ממנו להשאיר עבורך ביקורת חביבה כדי לעזור לשפר את הנראות שלך

להשתמש בתובנות העסקיות של גוגל

גוגל גם מספקת לבעלי עסקים ניתוחים שיכולים לעזור להם לזהות את הלקוחות שלהם. המערכת עוקבת אחר קליקים בפרופיל שלך למידע נוסף, כדי להתחיל בניווט ולהתקשר לעסק שלך. אפשר להציג מידע זה כשינויים באחוזים חודשיים או כגרף מגמה לאורך זמן. לאחר מכן אפשר להשתמש במידע זה כדי, למשל, להבין אם מסע הפרסום שלך עובד או לא.

לעדכן את הפרופיל שלך עם אירועים מיוחדים.

להוסיף מידע כמו שעות חופשה, מבצעים מיוחדים ומיקומים חדשים או פיתוחים עסקיים כדי לעדכן את הלקוחות. כל מידע שאפשר להוסיף יעזור לך להגיע לקהל גדול יותר.

להוסיף תמונות חדשות.

להקפיד לעדכן תמונות של העסק שלך באופן קבוע, תוך מתן צילומים פנימיים וחיצוניים כאחד. בנוסף, אפשר לוודא שדמיית הרחוב שלך היא של העסק המתאים (לפעמים התמונה מעט כבויה). אפשר אפילו להוסיף סיור וירטואלי בעסק שלך כדי לתת ללקוחות לדעת בדיוק למה לצפות.

מחקרים הראו שלקוחות נמשכים לתמונות וסרטונים באיכות גבוהה ברשימה. הוספת סרטונים גם תעזור לך להרוויח יותר עסקים.

שיווק באינסטגרם

שיפור הדירוג המקומי שלך

להרוויח ביקורות טובות. ללא ספק הדרך המשפיעה ביותר לעלות לדירוג היא לזכות בביקורות גבוהות יותר מהמתחרים שלך. הצעד הראשון בדרך לעשות זאת הוא, כמובן, להציע מוצרים ושירותים מרהיבים.

זה יגרום ללקוחות לכתוב ביקורות בעצמם. עם זאת, אם מוצאים את עצמך חסר ביקורות טובות, יש מספר דברים שאפשר יכול לעשות. ראשית, הגיבו למבקרים השליליים ונסו למצוא דרך כלשהי לתקן את הבעיה שלהם. לאחר מכן, אפשר להציע הטבות ללקוחות הבודקים את העסק שלך, כמו מתנה קטנה או הנחה.

לזכור להודות תמיד למבקרים חיוביים על העסק שלהם על ידי הערות על הביקורת שלהם.

קישור לאתר שלך ולבנות עוקבים הדירוג נקבע במספר דרכים

אך אחת מהן היא הפופולריות של אתר האינטרנט של העסק (כלומר, כמה תנועה האתר מקבל). להתחיל בכך שנוודא שיש לך אתר מקצועי לעסק שלך ושהאתר פורסם ברישום שלך. לאחר מכן, להתחיל ליצור תוכן מקורי לאתר שלך כמו מאמרים, תמונות וסרטונים שרלוונטיים לעסק או ללקוחות שלך.

לנסה להפיץ את התוכן הזה לרשתות חברתיות ואתרים אחרים כדי להגדיל את התנועה לאתר שלך.

ליצור תוכן זה באופן עקבי ולבנות מומנטום על ידי משיכת תנועה חזרה עם תוכן טוב יותר.
גם אם לא תכניס את שלושת הרישומים המובילים כך, לפחות נבנה אתר עם תנועה רבה.

תמריץ אתרים ועסקים אחרים שמקשרים אליך בחזרה. הדבר נעשה בצורה הטובה ביותר באמצעות תוכן טוב באתר שלך, אך דירוג הדף שלך והתנועה הכוללת יגדלו ככל שיותר מקומות חיצוניים יפרסמו הקישורים שלך.

לבנות ציטוטים

ציטוטים הם רישומים עבור העסק שלך באינטרנט. אלה יכולים להיות בפייסבוק, Yelp, דפי זהב, או כל שירות אחר שמפרט עסקים מקומיים. ציטוטים נוספים יכולים לעזור לך לזכות בדירוג העליון. ישנן חברות שייצרו אותן עבורך תמורת תשלום, אך אפשר להשיג את אותה תוצאה על ידי ביצועה בעצמך.

עברו לדף הבית: שיווק דיגיטלי לעסקים.

הירשמו עכשיו:

פוסטים אחרונים