איך להיות אשת עסקים מצליחה?

שיתוף ע"י:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

תוכן העניינים

איך להיות אשת עסקים מצליחה?

בכל העולם נשים מנפצות תקרות זכוכית ומוכיחות שיש להן את מה שצריך כדי להיות מנהיגות עסקיות מצליחות. הנה כמה עצות מעשיות כדי להפוך לאשת עסקים מצליחה.

הכנת עצמך לאתגרים ספציפיים לנשים

קראו על נשים מצליחות. יש הרבה נשות קריירה מצליחות בחוץ – בעסקים ובתחומים אחרים. מחקר ולמידה על הרקע ומסלולי הקריירה שלהם יעזרו להניע אותך ולהעניק לך השראה. קריאת הסיפורים שלהם תיתן מושג איך נראית הדרך להצלחה ובאילו מכשולים אתה עלול להיתקל בדרך.

האינטרנט הוא משאב נהדר לחקר נשות עסקים מצליחות. יש כמה מאמרים מעניינים ומלאי תובנות באתרי אינטרנט.

כיצד לבצע מחקר שוק

ניתן גם לקרוא את זיכרונותיהן או הביוגרפיות של מספר נשים מצליחות ולקבל תובנה לגבי חוויותיהן המקצועיות – טובות ורעות כאחד.

שריל סנדברג. דוגמה מצוינת לזיכרונות אחד כזה היא "להישען: נשים, עבודה והרצון להוביל" מנכלית של פייסבוק. היא דנה בנושאים כמו הרמה הנמוכה של נשים בתפקידי מנהיגות תאגידית וממשלתית, אי השוויון בשכר עימם מתמודדות נשים במקום העבודה והקושי לאזן בין שאיפות קריירה לבין גידול משפחה.

היא מעודדת בוגרות צעירות "להאמין בעצמן, להרים ידיים, לשבת ליד השולחן, לקחת סיכונים ולתמוך זה בזה.

הערכה כנה של הקושי שלה לאזן את עבודתה כמנהלת תכנון מדיניות ב- מחלקת המדינה של הילרי קלינטון עם אחריותה כאם לשני בנים. במאמר היא טענה ל"שינוי מדיניות חברתית וכיפוף מסלולי קריירה כדי להתאים לבחירות שלנו" במקום לצפות מנשים פשוט לנהל את עצמן מרופטות כדי לשחק לפי הכללים הנוכחיים של מקום העבודה.

הילארי קלינטון. שרת החוץ לשעבר והמועמדת הפוטנציאלית לנשיאות לשנת 2016, הילרי קלינטון, הייתה מזה זמן רב תומכת בזכויות נשים. קלינטון הדגישה את הצורך להאריך את החופשה המשפחתית והרפואה ולעודד נשים ונערות להמשיך בקריירה במתמטיקה ובמדעים.

היא אומרת: "אנחנו צריכים להעצים נשים כאן בבית להשתתף באופן מלא בכלכלה שלנו ובחברה שלנו. אנחנו צריכים להפוך שכר שווה למציאות". רבים יטענו שהילרי קלינטון היא למעשה לא דוגמה טובה במיוחד. הסיבה לכך היא שלא רק שהיא לא אשת עסקים, אלא שהיא גם תחת איום בחקירה.

חובה לדעת: כיצד להקים עסק לשיווק שותפים?

חקרי נשים בתחומך. לא משנה באיזה תחום את עוסקת, בטוח שיהיו נשים מצליחות שסללו את הדרך לאחרים. גילוי על נשים מצליחות בתחום הספציפי שלך ייתן לך מושג טוב יותר כיצד עשוי להיראות מסלול קריירה טיפוסי ולהדגיש כמה צעדים מעשיים שתוכלי לנקוט כדי להצליח.

בדקי לאילו בתי ספר הנשים בתחומך למדו, באילו התמחויות הן עשו, האם הן עבדו בחו"ל, היכן קיבלו את העבודה הראשונה שלהן וכל מידע אחר בנוגע למסלול הקריירה שלהן.

גלי מה הנשים האלה עשו נכון, ואז השתמשי בידע הזה כדי לגבש תוכנית קריירה משלך.

שקלי תחום עם פחות נשים בו. מבחינה היסטורית, נשים זכו לייצוג נמוך בתחומים כמו מדע, הנדסה, טכנולוגיה, מתמטיקה ומדעי המחשב. על ידי המשך קריירה באחד מהתחומים הללו, אישה עשויה ליהנות מתמריצים מסוימים שנועדו לעודד יותר נשים להיכנס לתחומים אלה, כגון תוכניות מלגות ומענקים.

עוד על: כיצד לפתח אסטרטגיה שיווקית?

קבעי כיצד לאזן בין עבודה ומשפחה. אולי הדאגה הגדולה ביותר של נשים בכוח העבודה היא איך לאזן בין עבודה לחיי משפחה. נשים נמצאות בדרך כלל בשנות הפוריות העיקריות שלהן ובמקביל מנסות לקדם את הקריירה שלהן ולטפס בסולם התאגידים.

פרסום עסקים

סקרים הראו שרוב הנשים עוזבות את מקום עבודתן עקב קונפליקטים טיפוליים או אקלים במקום העבודה שעוינים את דרישות ההורות.

הדרך הטובה ביותר להבטיח איזון בין עבודה למשפחה היא למצוא חברה המציעה שילוב של מדיניות ידידותית להורים כגון חופשת לידה בתשלום, טיפול בילדים בחסות החברה, לוח זמנים גמיש, הטבות בריאות משפחתיות וחופשת אבהות.

להתגבר על אי השוויון בשכר. למרות התקדמות פנטסטית מבחינת מספר הנשים בכוח העבודה ושיעור אלו שמגיעות לתפקידי ניהול וניהול, הדרך עוד ארוכה, במיוחד כשמדובר בשכר שווה.

האמת המתסכלת היא שנשים מרוויחות פחות משמעותית מגברים, על אותה עבודה.

למרות שגורמים כמו השכלה או ההחלטה להביא ילד לעולם יכולים להשפיע על רמות השכר, הבעיה העיקרית היא שנשים מעריכות את עצמן באופן עקבי ולא מצליחות לנהל משא ומתן יעיל עם מעסיקים על משכורות גבוהות יותר.

עברו לדף הבית: שיווק דיגיטלי לעסקים.

הירשמו עכשיו:

פוסטים אחרונים